اخبار بروجردویژه ها

تذکر تند بروجردی در صحن مجلس به وزیر آموزش و پرورش: ۶۰ درصد مدارس بروجرد فرسوده است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش خواست که نسبت به وضعیت مدارس حوزه انتخابیه‌اش توجه بیشتری داشته باشد و با توجه به فرسوده بودن ۶۰ درصد مدارس بروجرد به علاج واقعه قبل از وقوع بپردازند.

به گزارش ایسنا، علاءالدین بروجردی در جلسه علنی نوبت مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته وحدت و ابراز همدردی با خانواده‌های مصیبت دیده آذربایجان در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: به جای نشستن در اتاق کار خود و نشستن در جلسات متعدد و متنوع، شخصا به استان‌های محروم و مردمی که مشکلاتشان کمتر از زلزله زده‌ها نیست، سر بزنید.

وی افزود: وضعیت تحصیل دانش آموزان بروجرد به خصوص در روستاها تاسف بار است و برخی مناطق از جمله شهرک شهید کشوری در آب و هوای سرد بروجرد فاقد سیستم گرمایش بوده و از ۴۰۰ مدرسه بروجرد ۶۰ درصد فرسوده است و ۱۲۳ مدرسه مشکل ایزوگام دارند. مدرسه ابتدایی فردوسی بروجرد با ۳۵۰ دانش آموز در خطر تهدید قرار داشته و این در شرایطی است که بروجرد زلزله خیز بوده و در سال ۸۵، ۱۰ هزار خانه به دلیل زلزله تخریب شد. آقای وزیر؛ علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد. بعد از گذشت دو ماه از سال تحصیلی کتاب‌های درسی به طور کامل توزیع نشده و هنرستان‌های بروجرد فاقد امکانات هستند. در چنین شرایطی معلمین به دلیل عدم انجام رتبه‌ بندی و عدم دریافت اضافه کاری و تبعیض‌های متعدد ناراضی هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close