اخبار بروجرد

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد پلمب شد

روزهای بروجرد- معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: مطب دندانپزشک قلابی بعد از ۲۰ سال فعالیت در یکی از روستاهای بروجرد پلمب و فرد متخلف دستگیر شد.

دکتر مهدی زارعی در جمع خبرنگاران افزود: در پی شکایات متعدد شهروندان از فعالیت فردی فاقد مدرک تحصیلی و صلاحیت حرفه ای که سال‌هاست در یکی از روستاهای بروجرد اقدام به تاسیس مطب دندانپزشکی نموده و باعث بروز مشکلات و عوارض در مراجعان شده بود، مورد فوق برای چندمین بار در دستور کار معاونت درمان شبکه بهداشت قرار گرفت.

h, اظهار کرد: با توجه به تعدد جرم بارها علیه نامبرده در مراجع قضایی پرونده تشکیل مطب پلمب و به جرایم مالی محکوم شده اما دوباره بعد از مدتی فعالیت خود را ادامه داده و همچنان مداومت به معاینه و درمان بیماران می‌کرد.

زارعی بیان کرد: با هماهنگی های بعمل آمده با دادستان بروجرد و پاسگاه انتظامی والانجرد شهرستان و امور حقوقی شبکه بهداشت شهرستان محل کار فرد متخلف پلمب و تجهیزات دندانپزشکی متعلق به متهم توقیف و پرونده به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد از شهروندان خواست در انتخاب مراکز درمانی دقت لازم را به کار برده و از مراجعه به واحدهای فاقد مجوز فعالیت اجتناب کرده و در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی این گونه مراکز مراتب را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان اقدامات لازم را انجام دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close