اخبار بروجردویژه ها

در میان انفعال نمایندگان؛ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بروجرد در ملایر ساخته می شود

روزهای بروجرد- احد آزادی خواه؛ نماینده ملایر از تصویب نهایی ساخت نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی خبر داد و گفت: این اتفاق بزرگ در آستانه ایام دهه فجر و پیرو پیگیری‌های مستمر نمایندگان ملایر، استاندار همدان، فرماندار ویژه ملایر و دیگر مسوولان، به عنوان هدیه‌ای برای مردم ملایر مصوب شد.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه پنج نقطه برای احداث این نیروگاه در شهرهای ملایر، بروجرد و دورود در نظر گرفته شد، بیان کرد: در نهایت قرعه به نام ملایر افتاد و با پیگیری‌های مجدانه و موافقت وزارت نیرو، مصوب شد نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی با حجم سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیون یورو در ملایر احداث شود که حداقل برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

این در حالی است که ساخت این نیروگاه در بروجرد مصوبه دولت در سال ۸۷ را نیز داشته است اما اینچین به شهر دیگری انتقال یافت.

البته بروجرد نیز از این طرح بی بهره نخواهد بود و با توجه به جهت وزش باد در منطقه احتمالا آلودگی های این نیروگاه به ما خواهد رسید.

بهرحال وقتی یک طرح شهری(پیاده راه) با بودجه ساخت ۱۰ – ۱۵ میلیارد تومانی این چنین در شهر جنجال به پا می کند و جلوی اجرای آن را برخی مسئولان همین شهر با تهدید می گیرند چه انتظاری از دیگران که اجازه دهند یک سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون یورویی در بروجرد انجام شود!

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “در میان انفعال نمایندگان؛ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بروجرد در ملایر ساخته می شود”

  1. بروجرد گور دارد ؟ که کفن داشته باشد ؟ سالهاست شهر بروجرد در انفعال است شورای شهر ، نمایندگان و……..

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close