اخبار بروجرد

فرمانده سپاه لرستان: ایران اسلامی بزرگترین قدرت نظامی جهان است

روزهای بروجرد– فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ایران اسلامی امروز بزرگترین قدرت نظامی جهان است و دشمنان هر روز رو به افول می‌روند.

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی کشکولی در جلسه کارگاهی جهاد تبیین در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد افزود: مردم ایران ملتی بیدار و هوشیار هستند و در همه عرصه با حضور خود دشمن را مایوس کرده اند.

وی اظهار داشت: ملت می تواند بنابر فرمایش شهدای ما جهاد تبیین را به معنای واقعی در مرحله اجرا درآورد و دشمنان ما رو به افول هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: ۴۳ سال است که با آمریکا و صهیونیست‌ها درگیر هستیم و همواره طی این سالها صحنه درگیری با دشمنان فرق دارد به طوری که یک روز دشمنان جدال خود را با سخت ترین شرایط یعنی جنگ هشت ساله با ایران شروع کردند.

سردار کشکولی اضافه کرد: در آغازین روزهای جنگ، ارتش ایران سازمان یافته نبود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حد یک کمیته محلی تشکیل شده بود، دشمنان در بیرون و داخل کشور با تجهیزات برای مقابله به میدان آمدند و قدرت های جهانی آنان را پشتیبانی می کردند، در این میان گروهک های منافق سراسر کشور را فرا گرفته بودند و قصد ساقط کردن انقلاب اسلامی را داشتند.

وی ادامه داد: در جنگ ایران و عراق، خسارت مالی و جانی فراوانی به کشور وارد شد ولی استقامت و ایستادگی ملت باعث پیروزی شد و ملت ایران با بحران و جنگ متولد شده اند و امروز ملت ایران آبدیده شده است.

وی تاکید کرد: ملت ایران بزرگترین اغتشاشات را همزمان با جنگ هشت ساله و ترور نخبگان بزرگ تجربه کرده است، دشمنان قصد داشتند انقلاب را در نطفه خفه کنند ولی عزم و اراده ملت اجازه شکسته شدن نهال انقلاب را نداد.

سردار کشکولی با بیان اینکه امروز دشمنان به فکر تجزیه ایران هستند، گفت: در اوایل انقلاب نیز دشمنان تجزیه کشور را از کردستان شروع کردند و ملت ایران بعد از ۴۳ سال انقلاب را با خون هزاران شهید حفظ کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: امروز اجازه نمی دهیم تعدادی بی دین و از خدا بی خبر حجاب بانوان را خدشه دار کنند، در زمان طاغوت رضا شاه آنان نتوانستند به زور حجاب بانوان را بردارند و بانوان ایرانی حجاب خود را برنداشتند.

وی افزود: امروز سرعت گرایش به دین اسلام در اروپا و آمریکا زیاد شده و دشمنان نیز از این اتفاق عصبانی هستند و امروز ایران اسلامی قدرت بزرگ منطقه است و تجهیزات نظامی ایران به قدرت های بزرگ داده می شود به طوری که توان موشکی ایران قاره پیما شده است و این افتخارات به برکت انقلاب و نظام اسلامی و به دست فرزندان این کشور به دست آمده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: امروز آمریکا ابرقدرت جهانی نیست و جبهه مقاومت به صراحت بیان می کند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد اظهار داشت: جهاد تبیین موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات رهبر معظم انقلاب بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته و از جهاد تبیین به عنوان یک فرضیه قطعی و یک فوری را توصیف می کنند.

نریمان سبحانی نیا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی مفاهیمی مانند تحول، کار فرهنگی و گفتمان‌سازی، نقد منصفانه و مطالبه‌گری تاکید دارند، اگر تبیین را در کنار این مفاهیم قرار دهیم، مشخص می‌شود که معنای عمیق آن چیست در این صورت، تبیین مقدمه‌ای برای اصلاح، تحول و مطالبه درست خواهد بود.

وی ضمن اشاره به ارزش و اهمیت سند تحول بنیادین برای تربیت نسلی متدین، متعهد و مسوولیت پذیر تصریح نمود: تاکید سند تحول بنیادین برای تربیت نسلی تحول‌خواه، متدین و باورمند به آموزه‌های دینی نشانگر اهمیت این سند در نظام آموزشی کشور است که باید این سند به دست دانش‌آموزان، معلمان، اولیا و مربیان تعلیم اجرا شود.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close