اخبار بروجرد

رئیس اداره اوقاف: نذورات امامزادگان صرف امور فرهنگی و مذهبی بروجرد می‌شود

روزهای بروجرد- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: نذورات جمع آوری شده امامزادگان(ع) صرف امور فرهنگی و مذهبی در این شهرستان می‌شود.

به گزارش مهر، حجت الاسلام مصطفی گودرزی در همایش یاوران وقف در امامزاده قاسم(ع) بروجرد اظهار داشت: خدمت در بقاع متبرکه، مساجد و … از نظر قرآن بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال جنگ نرم فرهنگی است، افزود: ضرورت وجود مساجد و حضور حداکثری جوانان و عموم مردم در مساجد و کارهای فرهنگی بیش از گذشته چند برابر احساس می شود.

حجت الاسلام گودرزی ادامه داد: واقفان مرزبانان عقیده هستند و همه باید بدانند که دشمن برای گرفتن نفت و خاک به ایران حمله نمی کند بلکه این جنگ برای گرفتن اعتقادات نوجوانان، جوانان و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه اگر در مساجد خوب کار شود تمام نقشه های دشمن نقش بر آب می شود، خاطر نشان کرد: علت مسکوت ماندن مساجد تعامل نداشتن خادم، هیئت امنای مساجد و امام جماعت و بسیج محلات با جوانان و نوجوانان است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد افزود: مواد مخدر و فساد همچون افیون در جامعه وجود دارد و اگر برای جذب نونهالان و نوجوانان و جوانان در مساجد برنامه ای نداشته باشیم آنها در دام اعتیاد و فساد خواهند افتاد.

وی ادامه داد: چندی است تبلیغاتی منفی علیه امامزادگان(ع) در سطح شهر به راه افتاده است که نذورات جمع آوری شده در جاهایی دیگر و در خارج از بروجرد هزینه می شود که این مساله صحیح نیست.

حجت الاسلام گودرزی گفت: هر امامزاده ای در بروجرد حساب مخصوص خود را دارد و هر میزان نذورات جمع شده به حساب آن امامزاده واریز می شود و تمامی نذورات جمع آوری شده امامزادگان(ع) صرف هزینه های برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی بروجرد می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close