اخبار بروجرد

ارتقاء امنیت شبکه و افزایش پهنای باند اینترنت در بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر مخابرات بروجرد گفت: انجام اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته منجر به ارتقاء امنیت شبکه مخابرات در این شهرستان شده است.

به گزارش فارس، اکبر شیخی در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار کرد: پشتیبانی سیستم‌های مدیریت نیرو و ارتقاء میزان پایداری آن‌ها از اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه پشتیبانی سیستم‌های تغذیه، ارتقاء میران پایداری و ایجاد سیستم‌های اعلام حریق و تجهیز مکان‌های فنی به این سیستم‌ها و افزایش امنیت شبکه مخابرات صورت گرفته است.

مدیر مخابرات بروجرد از ایجاد مسیر سوم فیبر پشتیبان بروجرد به خرم‌آباد خبر و ادامه داد: با ایجاد این مسیر در صورت آسیب‌دیدگی مسیرهای دیگر می‌توان ارتباط را پوشش داد.

شیخی بیان کرد: تبدیل سیم‌کارت‌های روستایی به سیستم‌های موبایل با هدف پایداری خطوط و ارتقاء و افزایش پهنای باند اینترنت شهرستان بروجرد به پهنای ۱۰ گیگابایت از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با بررسی نقاط ضعف و مشکلات موجود در حوزه مخابرات به دنبال رفع آن‌ها و افزایش پایداری شبکه مخابرات هستیم.

مدیر مخابرات بروجرد از انجام اقدامات پیشگیرانه به عنوان یکی از چارچوب‌های کاری در حوزه پدافند غیرعامل یاد و تصریح کرد: سرعت عمل و کاهش صدمات و خسارات احتمالی به شبکه مخابرات اولویت‌های دیگر هستند.

شیخی با اشاره به همترازی مجموعه مخابرات شهرستان بروجرد با مرکز استان لرستان گفت: بر این اساس علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، ارتباطات و فناوری شهرستان‌های دورود، ازنا و الیگودرز از نظر مباحث فنی را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close