حوادثلرستان

۷۸ درصد مصدومین تصادفات لرستان در بیمارستان فوت می‌کنند

روزهای بروجرد- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به اینکه ۷۸ درصد مصدومین تصادفات درون شهری لرستان در بیمارستان فوت می‌کنند، گفت: نُرم این آمار در کشور ۶۲ درصد است.

به گزارش مهر، سرهنگ مرتضی چغلوند در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در شهریورماه تصادفات درون شهری در لرستان کاهش یافته است، اظهار داشت: میزان تصادفات در این ماه ۶۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم تلفات تصادفات با ۶۰ درصد مربوط به عابران پیاده بوده است، لذا مردم باید از کودکان و افراد سالخورده در هنگام عبور از خیابان مراقبت کنند، تصریح کرد: به ویژه والدین در هنگام عبور از جاده های شریانی و کمربندی همچون بلوار ۶۰ متری، از فرزندان خود مراقبت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با تاکید بر اینکه ۷۸ درصد مصدومین تصادفات رانندگی لرستان در بیمارستان فوت می کنند، یادآور شد: نرم کشوری در این حوزه ۶۲ درصد است و بنابراین آمار فوت مصدومین در بیمارستان های لرستان بالا است.

سرهنگ چغلوند خاطرنشان کرد: ۱۱ درصد مصدومین تصادفات نیز در حین انتقال به بیمارستان ها جان خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات درون شهری در لرستان بین ساعت ۱۶ عصر تا ۲۰ شب رخ می دهد، گفت: خستگی، عجله و شتاب رانندگان، بی حوصلگی، نقص فنی خودرو در تجهیزات روشنایی و … از عوامل وقوع تصادف در این ساعات است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close