اخبار بروجرد

فرمانده سپاه بروجرد: گشت های محله محور در بروجرد با هدف مقابله با ناامنی فعالیت می کنند

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: گشت های محله محور در این شهرستان با هدف مقابله با ناامنی و جلوگیری از سرقت در محلات فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مجید سوری در مراسم تجلیل از گشت های رضویون که در حسینیه ثارالله بروجرد برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب یکی از برکات نظام را امنیت عنوان کردند که به برکت دفاع مقدس و خون شهدا امروز در کشور امنیت پایداری برقرار است.

وی اضافه کرد: در یک منطقه ای که پر از تلاطم است، ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می برد و امروز افتخار می کنیم که بعد از چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، امنیت پایدار وجود دارد و این امنیت سبب شده تا بتوانیم در بخش های دیگر برای سربلندی و پیشرفت اقدام کنیم و گام هایی مهم برداریم.

سرهنگ سوری اظهار داشت: با تلاش نیروی انتظامی، دستگاه قضا و مجاهدت عزیزان بسیجی امنیت خوبی برقرار شده است که همه این موارد با تاسی از مفاهیم دوران دفاع مقدس و خون شهدای بزرگوار است.

وی بیان کرد: به برکت امنیت و ثبات داخلی توانسته ایم پرچم مقاومت را در دست داشته باشیم و عزت و سربلندی ایران اسلامی به واسطه همین امنیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به این که امروز ایران در اوج اقتدار است، افزود: دنیا به این موضوع اذعان دارد که ایران در راس منطقه قرار دارد و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می شود و به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان تبدیل شده است.

سرهنگ سوری با تاکید بر این که گام دوم انقلاب را باید محکم تر برداریم، گفت: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کردند که باید این گام محکم تر برداشته شود و در همین مسیر همچنان به حرکت خود ادامه می دهیم.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان در قالب گشت های رضویون افزود: یکی از برنامه های بسیج گشت های محله محور است که هدف از این طرح، امنیت در محلات است که بیش از ۱۸ ماه گذشته این طرح در بروجرد با حضور ۲۶۰ تیم عملیاتی آغاز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اظهار داشت: طی یک سال گذشته دستگیری ۱۰۳ سارق، ۹۵ نفر ارازل و اوباش، دستگیری ۱۰۴ نفر در حوزه مواد مخدر، دستگیری هشت سارق احشام از اقدامات این گشت ها بوده که هدف اصلی جلوگیری از سرقت و مقابله با ناامنی است.

لازم به ذکر است که در پایان از بسیجیان فعال در گشت های رضویون تجلیل به عمل آمد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close