اخبار بروجردلرستان

آماده باش هیئت‌های کوهنوردی بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز در زمستان

روزهای بروجرد- رئیس هیئت کوه‌نوردی لرستان گفت: تیم‌های کوهنوردی که در فصل زمستان به فعالیت می‌پردازند قبل از آغاز کار حتما با استفاده از سایت‌های معتبر هواشناسی از وضعیت جوی آگاه شوند و با هیئت‌های کوهنوردی شهرستان‌ مرتبط نیز هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.‌

آرش قیاسیان در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: استان لرستان با توجه به قرار گیری در مرکز رشته کوه زاگرس دارای کوه‌های جذابی برای کوهنوردان سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه برای انجام ورزش کوه‌‌نوردی در فصل زمستان به تجهیزات فنی احتیاج است، افزود: کوه‌نوردان علاوه بر داشتن اینگونه تجهیزات بایستی اطلاعات جامع و کاملی از شرایط جوی داشته باشند که در همین راستا لینک هواشناسی معتبر در سایت فدراسیون کوه‌نوردی کشور قرار داده شده است.

رئیس هیئت کوهنوردی لرستان با بیان اینکه  کوه‌های سنبران اشترانکوه و یال کبود گرین مورد علاقه ترین کوه‌های لرستان برای کوه‌نوردان حرفه‌ای است، عنوان کرد: تیم‌های کوهنوردی برای حفظ سلامتی خود برای فتح این قلل در فصل زمستان بایستی قبل از صعود با هیئت‌های کوهنوردی ازنا و بروجرد هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

قیاسیان در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: هیئت‌های کوهنوردی ازنا، الیگودرز، دورود و بروجرد در فصل زمستان برای کمک به افرادی که شاید در فتح قلل سنبران و یال کبود دچار مشکل شوند در آماده باش کامل قرار دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close