اخبار بروجرد

دریافت شهریه ثبت نام از دانش آموزان مدارس دولتی در بروجرد ممنوع است

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: دریافت هرگونه وجه شهریه برای ثبت نام از دانش آموزان مدارس دولتی در این شهرستان ممنوع است.

محمد مهرافزون در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به شروع ثبت نام دانش آموزان مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم این شهرستان در مدارس دولتی دریافت هرگونه وجه نقد از آنان به عنوان شهریه ممنوع است.

وی اظهار داشت: علاوه بر این برای نام نویسی دانش آموزان در مدارس دولتی هیچگونه آزمون ورودی و یا شرط معدل وجود ندارد و اولویت ثبت نام با دانش آموزانی است که محدوده بندی جغرافیایی مدرسه سکونت دارند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: تنها وجهی که دانش آموزان هنگام نام نویسی در مدارس دولتی این شهرستان پرداخت خواهند نمود هزینه بیمه و کتاب‌های درسی است.

مهر افزون اضافه کرد: اولیای دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این راستا مراتب را با شماره تلفن ۴۲۵۳۱۰۳۳ ستاد نظارت بر نام نویسی مدارس مستقر در واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره‌های آموزش و پرورش بروجرد اعلام کنند.

وی یادآور شد: نام نویسی از دانش آموزان در مدارس دولتی این شهرستان برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۳۹۸ تا ۳۱ مردادماه ادامه دارد.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: این نهاد آموزشی با کمبود ۲۰۰ معلم در مقطع ابتدایی، ۸۰ معلم در متوسطه اول و ۳۰ معلم در مقطع متوسطه دوم مواجه است.

مهرافزون اظهار داشت: آموزش و پرورش بروجرد دارای ۵۴ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است که آموزش آنها را حدود سه هزار و ۵۰۰ نیروی معلم و فرهنگی برعهده دارند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close