اخبار بروجرد

تحقق عدالت اجتماعی در گرو اجرایی شدن آمایش سرزمینی است

روزهای بروجرد- عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اعتقاد دارد تحقق عدالت اجتماعی در گرو اجرایی شدن آمایش سرزمینی است.

فاطمه مقصودی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص اهمیت اجرایی شدن طرح آمایش سرزمین در سراسر کشور، گفت: هر استانی دارای ظرفیت ها و مشکلات مختلفی است از این رو باید در آمایش سرزمینی به این مهم توجه جدی شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحقق عدالت اجتماعی در گرو اجرایی شدن آمایش سرزمینی است، اظهار کرد: در واقع این مهم می تواند از شکاف طبقاتی در کشور جلوگیری کند و مردم نیز به خواسته ها و نیازهایشان دست یابند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال امروزه شاهد هستیم اخبار خوب متعلق به برخی از استان ها است و پروژه های اقتصادی و صنعتی متعدد در این مناطق تجمیع می شود اما برخی دیگر از استان ها سال ها درصدد دستیابی به استان هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: طی چند مدت گذشته در کمیسیون تلاش شده تا نیازهای کشور در مناطق مختلف مورد شناسایی قرار بگیرد؛ این امر می تواند سبب توازن در توزیع امکانات، منابع، اعتبارات و غیره شود.

عضو رییسه هیات کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس می توان هر ساله در تدوین لایحه بودجه، مطابق طرح آمایش سرزمین اقدام به تخصیص منابع شود تا شاهد توسعه یافتگی متوازن باشیم

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close