اخبار بروجرد

۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن در بروجرد برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند

روزهای بروجرد– فرماندار بروجرد گفت: طرح نهضت ملی مسکن از برنامه های مهم در راستای خانه‌دار شدن مردم محسوب می‌شود که حمایت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی شهرستان در این طرح ضروری است.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی در بازدید از پروژه فاز سه نهضت ملی مسکن در جمع خبرنگاران افزود: ظرفیت ساخت مسکن در این تعاونی ها سه هزار و ۵۰۰ واحد است.

او اظهار کرد: مشکلات پروژه در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و شرکت‌های آبفا و توزیع برق شهرستان باید نسبت به تامین زیرساخت لازم جهت شروع عملیات اجرایی ۶۰۰ واحد ساختمانی توسط تعاونی‌ها در مرحله اول اقدام نمایند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: تاکنون حدود ۵۰ درصد عملیات خاکبرداری و آماده سازی این تعاونی ها انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: طرح نهضت ملی مسکن با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است.

احمد پارسا اظهار کرد: تاکنون اجرای پروژه‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

او افزود: خاکبرداری فاز ۲ پروژه سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: فاز سوم در قالب پروژه سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

پارسا اضافه کرد: هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

او ادامه داد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد یادآور شد: مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close