اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: اعضای شورای شهر بروجرد با همدلی توسعه شهری را رقم بزنند

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد، با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها، همدلی و همفکری توسعه و پیشرفت شهری را رقم زده و مشکلات شهرداری را برطرف کنند.

رضا آریایی در نشست شورای اسلامی شهر بروجرد در ساختمان این شورا اظهار داشت: اختلاف سلیقه در انتخاب هیات رییسه باعث بروز مشکلاتی درشورای شهر شده که در نشست های متعدد توافقاتی صورت گرفت و باعث ادامه فعالیت این شورا برای سال دوم می شود.

وی با تاکید بر اینکه مصوبات شورای شهر باید در جهت منافع شهر و مردم باشد، افزود: در مدتی که شورای اسلامی شهر بروجرد فعالیت نداشته مشکلاتی ایجاد شده که باید با رایزنی حل و فصل شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: کار شورایی نتیجه ای جز اختلاف نظر و عقیده نیست که این مهم با انتخابات بر طرف می شود که امیدواریم در سال دوم فعالیت شورای اسلامی شهر بروجرد مشکلات کمتر شده و در راستای خدمت به مردم تلاش بیشتری صورت گیرد.

آریایی اضافه کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور شایسته نیست که کارکنان شهرداری چند ماه حقوق دریافت نکنند.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: با وجود رونق گردشگری در شهر کارگران شهرداری زحمات بسیاری را متحمل می شوند که باید حق و حقوق خود را به موقع دریافت کنند.

آریایی افزود: بروجرد شهری با ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالایی است که به راحتی و با وحدت و همدلی می توان بسیاری از مشکلات را حل و فصل کرد.

وی گفت: کارنامه مثبت اعضای شورا در یکسال گذشته باعث شده که حتی یک نفر به بدنه شهرداری اضافه نشود و افرادی نیز که در این مدت بازنشست شده اند نیز حقوق و پاداش قانونی خود را دریافت کنند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close