اخبار بروجرد

۷۹ واحد صنفی متخلف در بروجرد شناسایی شد

روزهای بروجرد- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: ۷۹ واحد صنفی متخلف در راستای طرح تنظیم بازار شهرستان بروجرد شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

محمدعلی اصل مرزی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد واحد متخلف از مجموع ۴۸۰ مورد بازرسی و نظارت گشت ویژه شناسایی شدند.

او اظهار کرد: عمده واحدهای بازرسی شده قنادی‌ها، آجیل فروشان، فروشگاه های زنجیره ای و توزیع کنندگان کالاهای اساسی مانند برنج و مرغ است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: این تعداد واحد متخلف به پرداخت سه میلیارد و ۶۹۹ میلیون ریاِل جریمه نقدی محکوم و پرونده آنها نیز به دستگاه قضایی ارجاع شد.

اصل مرزی اضافه کرد: این طرح در قالب ۱۰ تیم بازرسی متشکل از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در ۲ نوبت صبح و بعداز ظهر در حال اجرا است.

او اضافه کرد: نظارت بر عملکرد واحدهای صنعتی و معدنی به صورت مستمر در دستور کار این اداره قرار دارد به طوری که هفته گذشته حسب گزارش مردمی یک واحد معدنی بدون مجوز و هماهنگی اقدام به برداشت شن و خاک نمود که بلافاصله کارشناس به محل وقوع تخلف اعزام و منجر به تشکیل پرونده تخلفاتی تحت عنوان برداشت غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی در شهرستان وجود دارد، که سه هزار واحد آن بدون پروانه کسب فعالیت می‌کند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close