اخبار بروجرد

ممنوعیت حضور دست‌فروشان و وانت‌ها در خیابان‌های جعفری و صفا

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد می‌گوید مصوبه ستاد ساماندهی دستفروشان در راستای جلوگیری از سد معبر دستفروشان، وانت بارها و مغازه‌داران در بروجرد اجرایی شده است.

یحیی عیدی بیرانوند به “فارس” گفت: حضور و فعالیت دست‌فروشان و خودروهای سیار در معابر خیابان جعفری (از سه راهی جعفری تا میدان جعفری) و خیابان صفا (از میدان قیام تا ساختمان هلال احمر) ممنوع شد و شهرداری طبق قانون مانع فعالیت این افراد می‌شود.

او تصریح کرد: در حالی که برابر قانون، سد معبر جرم محسوب می‌شود، اما برخی افراد بدون توجه به این موضوع در معابر و خیابان‌ها اقدام به دست‌فروشی می‌کنند، اتفاقی که تردد شهروندان و خودروها را مختل می‌کند.

شهردار بروجرد با اشاره به اینکه سد معبر سبب نارضایتی شهروندان و ناپسند شدن چهره شهر است، گفت: شهرداری برابر وظایف قانونی خود نسبت به رفع سد معبر اقدام کرده است، با توجه به اینکه طبق قانون این مهم از وظایف مهم شهرداری است و نیازی به ابلاغ اخطار کتبی به صنوف نیست.

او خاطر نشان کرد: در راستای امرار معاش دستفروشان، مکان‌هایی به عنوان بازارچه‌های روزانه ویژه دستفروشان و وانت بارها در نقاط مختلف شهر تعیین شده است.

شهردار بروجرد گفت: بازار روز میدان تهنیت، بازار روز خیابان شهید صارمی، بازار روز میدان پرستار، روبروی بیمارستان چمران و بازار روز خیابان ۴۵ متری بسیج، جنب پارک مادر از اماکنی است که به عنوان بازارچه‌های روزانه ویژه دستفروشان مشخص شده است.

 بازار روز میدان نواب، خیابان شهید دستجردی، بازار روز بلوار دکتر شهیدی تا چهار راه قبا و بازار روز میدان شهید بازگیر، نرسیده به شهرک مهرگان از دیگر مکان‌های شهر بروجرد است که به عنوان بازارچه‌های روزانه ویژه دستفروشان تعیین شده است.

شهردار بروجرد با بیان اینکه صنوفی که اجناس خود را در مسیر پیاده‌راه عمومی قرار دهند و معبر را مسدود کنند، برابر قانون سد معبر با آنها برخورد می‌شود و تمام اجناس این دستفروشان جمع‌آوری و در صورت همکاری نکردن صاحبان صنوف، مغازه پلمب می‌شود.

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close