لرستانویژه ها

رئیس کل دادگستری لرستان تاکید کرد: برخورد قاطع با جرایم خشن و تیراندازی‌ها

روزهای بروجرد- رئیس کل دادگستری لرستان از برخورد قاطع دستگاه قضایی با جرائم خشن و تیراندازی‌ها و همچنین تشکیل شعب ویژه در این رابطه در استان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد رزم در دیدار با فرمانده انتظامی لرستان در سخنانی، اظهار داشت: امروزه امنیت از غذا، نان و آب برای مردم با اهمیت تر است و به دنبال تامین امنیت مردم هستیم.

وی، افزود: دستگاه قضایی از وظیفه خطیر پلیس آگاهی کامل دارد و حمایت دستگاه قضایی پشتوانه خوبی برای پلیس در برقراری نظم و امنیت است،  همه ما وظیفه داریم برقراری نظم را سر لوحه امور قرار داده تا با موفقیت در این امر شاهد ارتقای سطح امنیت در استان لرستان باشیم.

رئیس کل دادگستری لرستان، بیان کرد: از جمله شواهد برقراری امنیت برچیده شدن تیراندازی هایی است که در این چند وقت اخیر در میان مردم به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است.

رزم سپس با اشاره به کشفیات پلیس، عنوان کرد: کشف ۱۵۰۰۰ هزار فشنگ و ۲۰۰۰ اسلحه در ۶ ماهه اخیر نشان از عزم پلیس در برخورد با هنجار شکنان است و دستگاه قضا با تشکیل شعب ویژه در این خصوص شدت عمل علیه مجرمین را در دستور کار قرار داده و در برخورد با مرتکبین جرایم خشن سخت عمل خواهد کرد.

وی، ادامه داد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر از دیگر موارد قابل بررسی و پیگیری برای برخورد سخت با افرادی است که دستگاه قضا به دنبال ریشه کن کردن مواد مخدر در جامعه و همچنین پاک کردن این مواد افیونی در زندگی مردم است.

رئیس کل دادگستری لرستان همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی خواستند در برخورد با کسانی که در خصوص مرتکبین به تیراندازی ها، قتل، قاچاق کالا، اسلحه  مهمات، مواد مخدر، سرقت های مسلحانه، فضای مجازی فعالیتی دارند و یا درختان زاگرس را قطع و منابع طبیعی را تخریب می کنند یاری گر دستگاه قضا باشد و اجازه فرصت به سوءاستفاده کنندگان را ندهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close