اخبار بروجرد

افزایش ۶ درصدی جمعیت دانش‌آموزی بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر آموش و پرورش بروجرد گفت: توجه به آموزش و پرورش از وجوه پیروزی انقلاب است.

به گزارش ایسنا، محمد مهرافزون در مراسم نواختن زنگ مهر در این شهرستان، با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران که در سال‌های دفاع مقدس جانانه از میهن اسلامی دفاع کردند، اظهار کرد: هر سال در شروع سال تحصیلی فضای پرنشاط و پر انرژی را برای محیط‌های علمی و آموزشی شاهد هستیم.

مدیر آموش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: جوانان آینده‌ساز کشور هستند و امیدواریم در سایه تلاش و کوشش خود توفیقات بیشتری برایشان فراهم شود.

مهرافزون اضافه کرد: مجموعه‌های علمی کشور ازجمله عالی و آموزش و پرورش توأم با هم و همکاری هم زمینه رشد و ارتقای علمی کشور را فراهم می‌کنند.

وی بیان کرد: اهمیت آموزش در پویایی جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی بر هیچ کسی پوشیده نبوده و در این میان معلمان از جایگاه ویژه تربیتی برخوردار هستند.

مدیرآموش و پرورش بروجرد ادامه داد: در نخستین روز از ماه مهر بیش از ۵۵ هزار دانش‌آموز بروجردی سال تحصیلی جدید را با شعار مهر حسینی آغاز کردند.

مهرافزون عنوان کرد: جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان در سال تحصیلی ۹۸- ۹۹ در مقاطع مختلف نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از این تعداد دانش‌آموز ۵۱۸۰ نفر کلاس اولی هستند، افزود: از مجموع جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان ۸۸۶۳ نفر در روستا و مابقی در ۱۴۹ باب مدرسه روستایی و ۳۸۹ باب مدرسه شهری در قالب بیش از ۲۰۰۰ کلاس درس فعالیت تحصیلی خود را آغاز کردند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: جمعیت دانش‌آموزان مقطع ابتدایی ۲۹ هزار و ۲۰۵ نفر است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close