اخبار بروجرد

مدیر آموزش و پرورش بروجرد مطرح کرد: رشد ۱۰ درصدی کسب رتبه دانش‌آموزان بروجردی در المپیادهای کشوری

روزهای بروجرد- مدیر آموزش و پرورش بروجرد از رشد ۱۰ درصدی کسب رتبه دانش‌آموزان این شهرستان در المپیادهای کشوری خبر داد.

به گزارش مهر، محمد مهر افزون در مراسم گردهمایی مدیران مدارس بروجرد با محوریت برنامه های اجرایی پروژه مهر ۹۹-۹۸، که در کانون فرهنگی و تربیتی کوثر بروجرد برگزار شد، با اشاره به موفقیت ها و فعالیت های آموزشی، پرورشی، فرهنگی، ورزشی و… آموزش و پرورش شهرستان بروجرد، اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بعد از ۱۷ سال، ۶۲ رتبه از ۱۲۳ رتبه برتر المپیادهای کشور را کسب کنیم که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته ایم.

وی،  افزود: احداث تالار فرهنگیان و طرح ریزی و گسترش خانه معلم یکی از برنامه های کاربردی اداره ی آموزش و پرورش بوده و بسیار حائز اهمیت است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد، تصریح کرد: با پیگیری های متعددی که انجام شد توانستیم هنرستان هنرهای زیبا را تأسیس کنیم و دومین شهر در استان باشیم که دارای چنین هنرستان است.

مهر افزون، ادامه داد: امسال توانستیم رتبه های برتر و قابل توجهی در رشته های تجربی، ریاضی و انسانی کسب کنیم که این رتبه ها باعث موفقیت غرور آفرین آموزش و پرورش بروجرد در بحث کنکور است.

وی، در رابطه با فعالیت های علمی و پژوهشی، افزود: توانستیم مجوز انتشار مجله تخصصی به نام معرفت را کسب کنیم.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد، تاکید کرد: آموزش و پرورش نباید جولانگاه تاخت و تاز جریان های سیاسی و انتخاباتی باشد، بلکه باید تجلی گاه نظام و تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، باشد.

مهر افزون، پیرامون پروژه مهر، اظهار داشت: ماه مهر، بهار تعلیم و تربیت و زایش و رویش دانش آموزان بر سر کلاس های درس است و مهر امسال رنگ و بوی حسینی همراه با معنویت خاص خود پیدا کرده است.

وی، افزود : مدیران مدارس، به عنوان متولیان آموزش و پرورش وظیفه دارند بهترین محیط آموزشی و فیزیکی را برای دانش آموزان فراهم کنند.

مدیر آموزش و پرروش بروجرد، ضمن اشاره به اینکه پروژه مهر فرآیندی نظام مند و هدفمند است، تصریح کرد: پروژه مهر عزمی جهادی و همگانی است و نیاز به مشارکت همه مردم اعم از مسئولین و اولیا دارد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close