اخبار بروجرد

روز خبرنگاری برای همه خبرنگاران شهر!

الهام شاهدپور: شهرداری بروجرد در اقدامی کم نظیر میزبان تمامی خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این شهرستان بود تا به تلافی از ۱۷ مرداد ماه گذشته و روز خبرنگاری که در آن روز با اهمال و بی برنامگی مدیران فرمانداری و ارشاد مراسم بی محتوایی برگزار شد، این بار مراسمی در خور و شان نام خبرنگار برگزار شود.

در این مراسم که در فضایی صمیمی و به دور از تعارفات جلسات مشابه برگزار شد این بار خبرنگاران سخنرانان جلسه بودند تا از فرصت اختصاص تریبون به آنها برای بیان هرچه میخواهند استفاده کنند و در ادامه نیز شهردار بروجرد پاسخگوی انتقادات مطروحه شد و پایان بخش مراسم نیز تقدیر از تمامی خبرنگاران و فعالان مجازی شهرستان بروجرد بود.

آنچه در خلال این مراسم مشهود بود رضایت کامل تمامی خبرنگاران به ویژه فعالان مجازی این شهرستان بود که در روز خبرنگار با هماهنگی هایی نابرابر نادیده گرفته شده و نسبت به ادامه حضورشان در این عرصه دچار سرخوردگی محسوس شده بودند.

خبرنگاران و فعالان مجازی بروجرد امروز اما حس رضایتمندی و قدردانی مسئولان شهرداری و انتقاد پذیری شان را ارج نهادند و در صحبت هایشان آزادانه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند اتفاقی که در روز خبرنگار امسال رخ نداد و باز هم خبرنگاران مستمع حرفهای پوچ و بیهوده مسئولان سخنور شهر بودند.

اگر متهممان نمی کنید به عقده گشایی و بلندگوی شهرداری شدن، باید اعتراف کنیم که شهرداری بروجرد در ماه های اخیر تعامل سازنده و مثبتی با خبرنگاران داشته و با اینکه همواره نوک پیکان انتقادات خبرنگاران به سمتش نشانه رفته اما پاسخگویی خوبی در عرصه رسانه ای داشته تا با برگزاری مراسم امروز نیز نواقص بسیار مراسم بی کیفیت روز خبرنگار امسال را با تولی گری فرمانداری و اداره ارشاد اسلامی بروجرد، پوشش دهد.

شهرداری بروجرد امروز نشان داد راضی کردن خبرنگاران بروجرد و تقدیر از یکسال تلاش بی چشم داشت این فعالان، کار دشواری نیست که فرمانداری و ارشاد امسال از عهده انجامش برنیامدند و همه فعالان رسانه ای شهر در مراسمی ساده و در صمیمیت کامل می توانند روزی خاطره انگیز در تقویم کاری خود ثبت کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close