اخبار بروجرد

تذکرات نماینده بروجرد به وزرای راه، نیرو و بهداشت

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در مجلس تذکراتی را خطاب به وزرای راه و شهرسازی، نیرو و بهداشت و درمان مطرح کرد.

به گزارش ایسنا،‌ عباس گودرزی در تذکر شفاهی در جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ضمن تشکر از استاندار لرستان به خاطر تحویل پل شهدای دانش آموز در بروجرد به اداره کل راهداری اظهار کرد: امیدواریم که تزریق اعتبار شود و در موقع منطقی و معقول مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی همچنین با تشکر از وزارت راه و شهرسازی گفت: پیرو پیگیری‌های مستمر این وزارتخانه در نهایت چهارخطه اشترینان- نهاوند را آغاز کردند و امیدواریم که تا قبل از فصل سرما به اتمام برسد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو تاکید کرد: وزارت نیرو سد آبسرده و شهید بروجردی را آغاز کردند، اما متاسفانه لاک پشتی پیش می‌رود و درخواست تخصیص اعتبار لازم داریم.

گودرزی افزود: البته قول داده‌اند که سهم ما را از سد کُلان بدهند و بدقولی نکرده و این حق بر باد رفته ما را احیا کنند.

وی همچنین خطاب به وزیر بهداشت و درمان هم اظهار کرد: در خصوص ام.آر.آی بروجرد اقدام کند چون بیماران برای انتقال از بیمارستان آیت‌الله بروجردی به داخل شهر بیمارتر می‌شوند و درخواست داریم که به قول خود عمل کنند که هر چه سریع‌تر تهیه و تحویل بروجرد شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close