اخبار بروجردویژه ها

سال گذشته ۳۳۰میلیارد تومان مالیات در بروجرد گرفته شده است

روزهای بروجرد– رییس اداره امور مالیاتی بروجرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۰ میلیارد تومان مالیات اخذ شده است.

ایرنا: حسین پیرهادی در جمع خبرنگاران در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد افزود: سال گذشته ۳۳۰ میلیارد تومان مالیات در شهرستان بروجرد اخذ شده است.

او اظهار کرد: سهم مالیات شرکت‌های صنعتی و تولیدی ۱۸۰ میلیارد تومان، بخش دولتی ۱۵ میلیارد تومان، بخش خصوصی ۱۳ میلیارد تومان و کسبه و بازاریان ۴۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و سهم مستغلات هفت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.

رییس اداره امور مالیاتی بروجرد بیان کرد: از محل عوارض ارزش افزوده پارسال ۴۶ میلیارد ۷۰۰ میلیون ریال به شهرداری بروجرد و اشترینان و دهیاران پرداخت شده است.

پیرهادی با اشاره به اینکه بروجرد دارای رشد صنعتی خوب و مطلوبی است، افزود: قسمت عمده درآمد مالیاتی از رشد صنعتی و شرکت های بزرگ اخذ می‌شود.

او ادامه داد: تلاش داریم به شرکت‌های تولیدی و صنعتی در پرداخت عوارض سخت گیری نکنیم و طبق مصوبه ستاد تسهیل استان لرستان مالیات آنان قسط بندی می شود.

رییس اداره امور مالیاتی بروجرد یادآور شد: افرادی که در طول یک ماه ۱۰۰ تراکنش مالی داشته باشند و ۳۵ میلیون تومان در ماه درآمد دارند حساب تجاری محسوب می شود.

پیرهادی افزود: امسال در بروجرد تاکنون ۱۶ هزار و ۳۶۴ اظهارنامه مالیاتی گرفتیم که ۱۴ هزار و ۱۰۰ اظهارنامه توافق و مالیات را قبول کرده اند.

رییس اداره امور مالیاتی بروجرد اظهار کرد: شفاف سازی یکی از اهداف اداره مالیات برای وصول مالیات است.

پیرهادی بیان کرد: از سال ۹۸ به سمت حاکمیت داده ها حرکت کردیم و اعمال سلیقه از مالیات کم شد، مبنای مالیات دستگاه‌های کارت خوان واحدهای صنفی است و اطلاعات کامل از سامانه مرکزی امور مالیاتی دریافت می‌شود.

او با اشاره به اینکه در صورت فرار مالیاتی تخفیف اعمال نخواهد شد، گفت: امسال حساب تجاری و دستگاههای کارت خوان برای دریافت مالیات بررسی می شوند.

رییس اداره امور مالیاتی بروجرد افزود: سامانه ۱۵۲۶ و سامانه سوت زنی برای کشف فرار مالیاتی فعال است و فرار مالیاتی توسط گزارش دهنده مورد تشویق قرار می گیرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “سال گذشته ۳۳۰میلیارد تومان مالیات در بروجرد گرفته شده است”

  1. سلام مالیات را ازما بگیرند دانشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی را در مرکز استان تاسیس کنند (عدالت) !!!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close