اخبار بروجردلرستانویژه ها

لرستان در رده چهارم کشور به لحاظ وضعیت بد کرونا قرار دارد

روزهای بروجرد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: گزارشات حکایت از کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی و افزایش بستری ها در استان دارد .

محمود ثمینی افزود: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا شاهد ارائه گزارشاتی بودیم که متاسفانه خبرهای خوبی درباره وضعیت استان های کشور نداشت .

وی اظهار داشت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در رده چهارم کشور به لحاظ وضعیت بد کرونا قرار دارد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان کاهش یافته و از طرفی تعداد بستری ها رو به افزایش گذاشته است .

ثمینی افزود: با توجه به شرایط استان، محدودیت های هوشمند کرونایی گروه های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته دیگر در استان تمدید می شود که ضرورت دارد مردم، کسبه و بازاریان و دستگاه های اجرایی در زمینه اجرای آنها همکاری کنند .

معاون استاندار لرستان ضمن تشکر از همکاری کسبه و بازاریان، تصریح کرد: گزارشات واصله حکایت از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی از اصناف و گروه هایی که مجاز به فعالیت در شرایط کنونی هستند، مانند نانوایی ها، قصابی ها و سوپرمارکت ها دارد که تاکید می شود نظارت ها در این زمینه افزایش یابد تا در صورت بروز تخلف برخورد قانونی انجام شود .

 ثمینی در ادامه یادآور شد: بر اساس تصمیم ستاد استانی زمان آغاز فعالیت دستگاه‌های اجرایی نیز از ساعت ۹ صبح خواهد بود و ادارات با توجه به نوع خدمات خود در شرایط کنونی از یک سوم ظرفیت کارکنان در محل کار بهره گیری کرده و مابقی از دور کاری استفاده کنند .

وی تاکید کرد: از هم استانی های محترم می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، عزاداری ها، دورهمی و تجمع در پارک ها و بوستان ها در رابطه با مهار و کنترل بیماری همکاری کنند تا بتوانیم به خوبی از این شرایط خارج شویم .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close