اخبار بروجرد

۳۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در بروجرد اختصاص یافت

روزهای بروجرد- مدیر آموزش‌ و پرورش بروجرد گفت: ۳۰ واحد آموزشی در قالب ۲۶۸ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی این شهرستان اختصاص یافت.

محمد مهرافزون در نشست ستاد اسکان مسافران نوروزی در محل این اداره افزود: از این تعداد ۹ واحد درجه الف و ۲۱ واحد درجه ب و برای همه واحدها تجهیزات لازم از جمله یخچال، تلویزیون، آشپزخانه و حمام مجزا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: مدارس گروه الف دارای حمام، آشپزخانه مجزا، تلویزیون، یخچال و دیگرامکانات رفاهی هستنند و مدارس گروه ب نیز حمام و آشپزخانه عمومی دارند.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با اشاره به اینکه درصورت افزایش حجم مسافرآمادگی اختصاص مدارس بیشتری وجود دارد، بیان کرد: زمان اسکان مسافران نوروزی در مدارس شهرستان بروجرد از تاریخ ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا پایان نیمه فروردین ماه ۹۸ ادامه دارد.

مهرافزون اضافه کرد: در ایام نوروز ۹۷ بیش از ۱۶هزار مسافر نوروزی اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس بروجرد اسکان یافتند.

وی ادامه داد: رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس و رعایت حقوق همکاران فرهنگی یکی از نکاتی است که هنگام اسکان مسافران باید به آن توجه شود.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه این شهرستان بعد از خرم‌آباد بیشترین حجم مسافر و گردشگر را در لرستان دارد، گفت: برای اسکان مسافران نوروزی اولویت اول با فرهنگیان است.

به گزارش ایرنا، دراین نشست برنصب نوشته های آموزشی، فرهنگی و راهنمای مناطقی دیدنی و تاریخی بروجرد تاکید شد.

شهرستان بروجرد به عنوان دروازه لرستان به دلیل آب وهوای معتدل، طبیعت زیبا وبکر، ۱۷۵ بنای تاریخی و۱۷ بقاع متبرکه همه ساله در ایام تابستان و نوروز مورد استقبال گردشگران داخلی وخارجی قرارگرفته است.

حدود ۵۴ هزار دانش آموز در بیش از ۴۰۰ واحد آموزشی شهرستان بروجرد مشغول به تحصیل هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close