اخبار بروجرد

جانشین فرمانده انتظامی بروجرد: حفظ آرامش مدارس در سایه اقدامات ایثارگرانه است

روزهای بروجرد- سحر صارمی: جانشین فرمانده انتظامی بروجرد در جلسه امروز شورای آموزش و پرورش بروجرد گفت: در راستای حفظ آرامش در سطح شهرستان با بازگشایی مدارس اقداماتی از جمله کنترل ترافیک، برخورد با موتورسیکلت سواران در جلوی مدارس که قصد مزاحمت دارند، فعال کردن پلیس مواد مخدر در جهت مبارزه با فروشندگان مواد مخدر که قصد فروش مواد به دانش آموزان را دارند و…. را دردستور کار داریم.

سرهنگ محمد قاسم میری با اشاره به ازدیاد مدارس و عدم حضور نیروی انتظامی جلوی همه آنها بیان کرد: شاید نتوانیم جلوی هرمدرسه نیروی ثابت و مستقر داشته باشیم اما برنامه های ایثارگرانه ازجمله حضور گشت ها در ساعات مشخص را برای حفظ آرامش داریم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم کار بهتر انجام شود باید مدیران با نیروهای انتظامی همکاری بیشتری داشته باشند و فقط حضور در جلسات نباشد.

سرهنگ محمد قاسم میری با بیان اینکه مسئولیت قانونی مدیر مدرسه نظارت داخل مدرسه است خاطرنشان کرد: علاوه بر وظیفه قانونی، وظیفه اخلاقی و ایثارگرانه مدیر، پیگیری رفتار دانش آموز در بیرون مدرسه هم است تا از برو اتفاق تلخ پیشگیری کنند و نظارتشان بیشتر باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: مدیران باید بر انتخاب رانندگان سرویس مدارس نظارت کافی را داشته باشند و رانندگان مجاز و سالم انتخاب شوند تا یک خلافکار سرویس مدارس نشود که اگر بنا بر انتخاب سرویس مدارس خلافکار باشد کلا سرویس مدارس نباشدبهتر است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close