اخبار بروجرد

انتقاد فرمانده سپاه بروجرد به نبود زیرساخت‎ها در سایت مسکن مهر

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در انتقاد به جای خالی زیر ساخت‎ها در سایت مسکن مهر این شهرستان گفت: مردم نباید تاوان اشتباهات مدیریتی را پس بدهند.

به گزارش فارس، مجید سوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: در حالی قریب به ۱۷ هزار نفر در سایت مسکن مهر بروجرد اسکان داده شده‎اند که این شهرک از نبود زیرساخت‎های فرهنگی، مذهبی، آموزشی، درمانی و ورزشی رنج می‎برد.

وی با اشاره به اینکه هیچگونه آثاری از معماری اسلامی ایرانی و زیرساختی در سایت مسکن مهر بروجرد دیده نمی‎شود، بیان کرد: ساکنان این شهرک در حالی از وجود حسینیه، مسجد، مجتمع فرهنگی و ورزشی، فضای سبز و آموزشی بی‎بهره‎اند که مردم نباید تاوان اشتباهات مدیریتی را پس بدهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تاکید کرد: درصورتیکه نواقص و کاستی‎های این سایت رفع نشود، در سال‎های آینده باید به مسکن مهر به عنوان یک مشکل حاشیه‎ای شهر بروجرد نگاه کنیم.

سوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات‎رسانی موکب میدان آیت‎الله بروجردی به زائران اربعین حسینی افزود: پیش‌بینی می‎شود امسال بیش از ۱۵۰ هزار زائر در این موکب پذیرایی شوند.

وی با اشاره به قرار  گرفتن شهرستان بروجرد در مسیر تردد زائران ایرانی و خارجی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۰ هزار زائر خارجی اربعین حسینی از این شهرستان عبور کرده و در موکب میدان آیت‎الله بروجردی پذیرایی شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از اتخاذ تدابیر لازم برای اسکان زائران اربعین حسینی خبر و ادامه داد: در این موکب هیچ بودجه دولتی هزینه نشده و از کمک‎ها و نذورات مردمی برای خدمات‎دهی به زائران و پذیرایی آنان استفاده می‎شود.

سوری در ادامه با به پیش رو بدون راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان آن را متفاوت از سال‌های گذشته دانست و گفت: برپایی راهپیمایی این روز با اعمال تحریم‎های آمریکا علیه کشور و ملت ایران مصادف شده است.

وی حضور باشکوه مردم شهرستان بروجرد و دیگر شهرهای کشور در راهپیمایی یوم‎الله ۱۳ آبان را پاسخی به دشمن دانست که به خیال موهوم خود می‎خواهد با اعمال تحریم‎ها علیه کشورمان ملت ایران را از پای درآورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه از اعزام دانش‎آموزان به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد و بیان کرد: در سه دوره و در هر دوره حدود ۳۶۰ نفر از دانش‎آموزان اعزام می‎شوند.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close