اخبار بروجردلرستان

دوربین‌های هوشمند در شهرهای بروجرد و خرم‌آباد نصب و راه‌اندازی می‌شود

روزهای بروجرد– استاندار لرستان از نصب و راه‌اندازی دوربین‌های پایش تصویری پلاک‌خوان و سرعت‌سنج در خرم‌آباد و بروجرد خبر داد.
فرهاد زیویار در شورای راهبری کاهش تصادفات استان به آمار تصادفات درون شهری و برون شهری اشاره و با بیان اینکه مهمترین سرمایه ما مردم هستند، اظهار کرد: وظیفه ما حفظ جان و صیانت از انسان‌ها است، بنابراین باید همه دستگاه‌های مرتبط با در نظر گرفتن تمهیدات لازم در کاهش تصادفات و حفظ ایمنی رانندگان تلاش کنند.
او بر لزوم رفع نقاط حادثه خیز در شهرها و راه‌های مواصلاتی استان تاکید کرد و افزود: احساس مسئولیت، راهنمایی، آموزش، اطلاع رسانی به موقع و اقدامات فرهنگی در جلوگیری و کاهش حوادث رانندگی تاثیر بسزایی دارند.
استاندار لرستان استفاده از ظرفیت صدا و سیما در بحث آموزش و اطلاع رسانی را کلیدی عنوان کرد و با بیان اینکه مدیرانی که مصوبات را به درستی اجرا نکنند برخورد خواهد شد، گفت: روند یا الگویی که باعث کاهش حوادث رانندگی می‌شود باید به طور فزاینده ادامه پیدا کند.
او از عملیات نصب دوربین‌های هوشمند در خرم آباد و بروجرد خبر داد و افزود: ارتقا زیرساخت‌ها و نصب دوربین‌های پایش تصویری پلاک‌خوان و سرعت‌سنج به طور قابل توجهی می‌تواند به افزایش ایمنی رانندگان به عنوان یک عامل بازدارنده از بروز تخلفات و تصادفات رانندگی جلوگیری کند.
زیویار به افزایش تردد و ترافیک شهری و برون شهری در ایام نوروز اشاره و بیان کرد: با توجه به اینکه لرستان در کریدور شمال به‌جنوب و یکی از شاه‌راه‌های کشور است، باید تدابیر و تمهیدات لازم برای برقراری نظم و روانسازی ترافیک اتخاذ شود.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close