لرستان

استاندار سابق: نرخ بیکاری در لرستان رو به بهبود است

روزهای بروجرد- استاندار سابق لرستان گفت: اقدامات مطلوب و مناسبی برای ایجاد اشتغال در استان انجام شد و نرخ بیکاری رو به بهبود است.

به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی  در آیین تودیع و معارفه استاندار لرستان در سالن جلسات استانداری بیان کرد: هرچند از مدتها پیش قصد رفتن داشتم اما از دولت جدید تشکر می‌کنم که مسوولیت استانداری لرستان را از من گرفتند.

وی اظهار داشت: در طول دوران مدیریتم روش‌هایی را برای خود تعریف نمودم و یکی از روش‌های مدیریتی این بود که تلاش کردم استانداری لرستان خود منبع التهاب نباشد و در این مسیر روش تعامل را در پیش گرفتم و دومین روش مدیریت من برنامه‌ریزی و عدم روزمرگی در فعالیت‌ها بود.

خادمی ادامه داد: روش دیگر من تاکید و پیگیری جذب اعتبارات از روش‌های جدید و عبور از روش‌های سنتی بود و برای ایجاد فرصت کسب و کار تلاش کردیم و استان از رتبه‌ی ۲۲ به رتبه‌ی ۱۳ رسید.

وی افزود: کلنگ بی‌موردی در طول این چهار سال بر زمین زده نشد، بجز یک مورد که با تاکید یک نماینده انجام شد.

خادمی با بیان اینکه استانداری لرستان ۲ دوره اول شد اما تبلیغی در این زمینه صورت نگرفت، ادامه داد: بزرگترین کار در سیل ۹۸ پیشگیری بود، منازل تخریبی بسیاری ساخته شد اما هرگز تبلیغ نکردیم.

احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آیین تکریم سیدموسی خادمی استاندار سابق و معارفه فرهاد زیویار استاندار جدید لرستان به خرم آباد سفر کرده است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close