اخبار بروجردویژه ها

چرا فرماندار از ارائه سند کتبی طفره می رود؟!/ استعفای سه عضو اصلاح طلب شورای شهر بروجرد در اعتراض به عملکرد فرماندار

روزهای بروجرد- دومین جلسه فوق العاده شورای شهر بروجرد با حضور فرماندار برگزار شد.

عکس فرهاد داودوندی

در این جلسه قرار بود فرماندار نتیجه استعلام وزارت کشور را در مورد تساوی آرای دو نامزد ریاست شورا اعلام و رئیس سال سوم شورا را معرفی نماید.

پس از عبور از ایثارگری و اثبات ایثارگری هر دو نفر حال مدرک تحصیلی دستاویزی برای ایجاد ابهام و شبهه قرار گرفته است.

در اتفاقی عجیب فرماندار مدرک فوق لیسانس و دانشجوی دکتری فریبرز محسنی را با مدرک لیسانس محمد بیاتی برابر می داند و استدلال می‌کند چون در فیش حقوقی، ایشان مزایای فوق لیسانس دریافت می‌نماید پس مدرک ایشان فوق لیسانس محسوب می‌شود و باید قرعه، مشخص کننده رییس باشد.

البته اصرار تعدادی از اعضای شورای شهر برای مستند قانونی این تصمیم از سوی فرماندار بی نتیجه می ماند حتی پیشنهاد آنان مبنی بر مکتوب اعلام کردن این تصمیم هم از سوی فرماندار رد می شود.

به نظر می رسد خود فرماندار هم به تصمیم فراقانونی خود آگاه است و به این دلیل از ارائه سند کتبی در مورد قرعه کشی به شورا طفره می رود چرا که در صورت ارائه سند کتبی باید پاسخگوی این رفتار فراقانونی خود در روند اداری و قضایی باشد.

 براستی چرا فرماندار از ارائه و قرائت پاسخ کتبی وزارت کشور استنکاف می کند؟

? آیا پس از دو هفته در وزارت کشور به این عریض و طویلی واقعا کارشناسی وجود ندارد تا پاسخ یک شبهه حقوقی را بدهد؟ یا فشارهای افراد غیر مسئول موجب جلوگیری از ارسال پاسخ کتبی استعلام می شود؟

در همین حال یکی از اعضای شورای شهر بروجرد در این باره گفت: سه عضو اصلاح طلب شورا خواستار ارائه مستند قانونی فرماندار در مورد انجام قرعه کشی شده اند و در صورت عدم ارائه مستند قانونی به دلیل احترام به قانون و اعتراض به رفتار غیرقانونی فرماندار از شورا استعفا خواهند داد و تبعات این استعفا بر عهده فرماندار و عملکرد غیرقانونی وی خواهد بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close