اخبار بروجرد

فعالیت ۶ هفته نامه محلی در بروجرد

روزهای بروجرد- ۶ هفته نامه محلی , ۲ پایگاه خبری در شهرستان فعال هستند که بنا بر امتیازبندی که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد، حمایت می شوند.

مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در گفت و گو با ایرنا گفت:  ۶ هفته نامه مکتوب محلی شهرستان بروجرد در حزوه های مختلف اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارند و با رویکردی محلی در حوزه های مختلف منتشر می شوند.

نادر ارجمندی افزود: علاوه بر این ۲ پایگاه خبری محلی و تعداد پنج نماینده خبرگزاری نیز در شهرستان بروجرد فعالیت دارند.

مسئول امور مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد یادآور شد: در سراسر کشور نشریات محلی هر ۶ ماه یکبار توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امتیاز بندی می شوند و حمایت هایی که از این نشریات محلی صورت می گیرد نیز بنا بر امتیاز کسب شده آنها است.

ارجمندی بیان کرد: بنا بر همین امتیاز بندی ها نیز در ۶ ماه دوم سال ۹۷ بین ۲ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان به نشریات مکتوب در شهرستان بروجرد کمک شده است.

وی اضافه کرد: نظارت بر محتوای مطبوعات توسط معاونت مطبوعاتی وزات فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد که در اداره شهرستان نیز در صورت مشاهده هر گونه مواردی مبنی بر تخلف تذکر و راهنمایی های لازم داده می شود.

کارشناس امور مطبوعات اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد ادامه داد: آئین بزرگداشت روز خبرنگار پنجشبه ۱۷ مرداد بعد از اهدای شاخه گل بر مزار شهید محمود صارمی در تالار زرین کوب برگزار می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close