اخبار بروجرد

عباس گودرزی: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و اگر ضعفی هم وجود دارد ناشی از عملکرد مسئولان است.

به گزارش مهر، عباس گودرزی در همایش تجلیل از برگزیدگان طرح ها و برنامه های آموزش ابتدایی شهرستان بروجرد گفت: مبدع تحول در هر کشوری یادگیری است و تحول نیز اتفاق نمیافتد مگر با یادگیری.

وی تصریح کرد: یکی از معنی های یادگیری ایجاد ظرفیت برای مقابله با تهدید ها و بهره برداری از فرصت ها است، اگر فرصت ها به سازمان و سیستم برمی گردد به نحو احسن باید مورد شناسایی قرار گیرند و تبدیل به فعل و فرصت شوند به صورتی که بتوانیم روی آنها سرمایه گذاری کنیم و یا به صورت غیر مستقیم با تهدیداتی که به بیرون از سیستم برمی گردند مقابله کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با یادگیری کسب و کار و محصول خلاقیت افراد تقویت پیدا می کند و مدیران راهبردی در سطح کلان بهتر می توانند تصمیم بگیرند چرا که امکان ندارد در کشوری تحول انجام شود و آن تحول با یادگیری توام نباشد.

گودرزی تاکید کرد: در حال حاضر دانش آموزان این مهارت را دارند که به نوآوری و خلاقیت دست بزنند و کارهای مهمی در جامعه انجام دهند.

وی با اشاره به نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی به عنوان سه مولفه کارآفرینی، بیان داشت: برخی افراد همانند برکه می مانند و اهل ریسک کردن نیستند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز اگر پهپاد آمریکایی ها یا کشتی انگلیسی مورد هدف نیروهای ایران قرار می گیرد همه به واسطه وجود و اعتماد به قدرت لایزال الهی است.

گودرزی تاکید کرد: اما برخی افراد در داخل تنشان می لرزد و میترسند نکند جنگ شود در حالیکه باید بدانند امروز جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت به معنای حقیقی کلمه است و اگر ضعفی هم وجود دارد از درون مسئولان است.

وی گفت: شناخت دشمن و بی اعتمادی به او می تواند ما را در مقابل دشمنان و خطرات احتمالی آگاه سازد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اینکه دانش آموزان خلاق دیده شوند با وزارت خانه های مختلف رایزنی خواهیم کرد، ادامه داد: این دانش آموزان سرمایه های کشور هستند.

گودرزی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد، اظهار داشت: امید است با اعتماد، ایمان و شناخت دشمن مسیر پیشرفت توام با عزت را طی کنیم.

به گفته وی، باید خطرات احتمالی در کشور را رفع کنیم و اگر بخواهیم تهدیدات موجود را برطرف کنیم باید تلاش مضاعف داشته باشیم و با بارور کردن دانش آموزان به عنوان سرمایه های کشور در جهت پیشرفت نظام همه جانبه گام برداریم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close