اخبار بروجرد

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبرداد: ایجاد بازارچه صنایع دستی در بروجرد

روزهای بروجرد- “سید امین قاسمی” از انجام مقدمات ایجاد نمایشگاه و بازارچه عرضه محصولات صنایع دستی شهرستان بروجرد خبر داد.

به گزارش برنا؛ قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان بروجرد یکی از قطب های مهم تولید محصولات صنایع دستی در استان و کشور به شمار می رود و از طرفی این شهر به تازگی به عنوان شهر ملی ورشو به ثبت رسیده است، ایجاد بازارچه و نمایشگاه فروش محصولات صنایع دستی منسجم و مطابق با استاندارد ها امری ضروری است.

وی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با معاونت صنایع دستی و هنر های سنتی کشور افزود: با استفاده از اعتبارات ملی و استانی مقدمات احداث بازارچه صنایع دستی در شهرستان بروجرد فراهم شده است .

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان اضافه کرد : در ادامه روند تسریع مراحل احداث بازارچه،  این اداره کل ضمن انجام مطالعات و بررسی های لازم و صدور مجوزهای مورد نیاز، رایزنی هایی  با سایر دستگاه های اداری مربوطه در جهت رفع موانع و تسهیل در ساخت بازارچه انجام داده و مقدمات حضور بخش خصوصی نیز جهت سرمایه گذاری فراهم شده است.

 قاسمی در پایان با بیان اینکه  سرمایه گذار بخش خصوصی مراحل ایجاد بازارچه صنایع دستی را آغاز کرده بیان  کرد : با توجه به پاسخگو نبودن روش های سنتی در فروش محصولات صنایع دستی امید می رود با احداث بازارچه های دائمی صنایع دستی در کلیه نقاط استان و استفاده از روش های نوین فروش محصولات صنایع دستی مانند راه اندازی سایت های فروش مجازی و ارسال پستی محصولات ضمن رونق بخشیدن به کسب و کار صنعتگران شاغل در حوزه صنایع دستی استان، اقدامات اساسی در جهت خدمات رسانی به گردشگران داخلی و خارجی انجام پذیرد .

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close