اخبار جهان

ترامپ: ابتلا به کرونا هدیه خدا بود/ درمان های کرونا را رایگان می کنم

روزهای بروجرد- دونالد ترامپ در یک سخنرانی ویدیویی اعلام کرد که ابتلا به ویروس کرونا نعمتی از طرف خداوند است که وی را در معرض درمان های آزمایشی قرار می دهد که برای همه آمریکایی ها رایگان خواهد شد.

به گزارش شفقنا به نقل از رویترز، ترامپ با اشاره به روند درمان خود و استفاده از داروی رجندرون که آنتی بادی است برای درمان، گفت: من می خواهم آنچه را که به دست آوردم برای شما هم باشد. و من قصد دارم این داروها و درمان ها را رایگان کنم.

وی که دو روز پس از ترخیص از بیمارستان نظامی والتر رید مشتاق احیای مبارزات انتخاباتی خود است، بارها و بارها به بهبودی از بیماری کیود ۱۹ اشاره کرد. اما مشخص نبود که آیا آزمایش کرونای وی مثبت است یا خیر.

ترامپ گفت: من فکر می کنم این نعمتی از جانب خدا بود که من آن را گرفتم. این یک نعمت مبدل بود.

ترامپ که به دلیل واکنش غیر مستقیم به مرگ بیش از ۲۱۰،۰۰۰ آمریکایی در اثر کرونا و دلسرد کردن مردم در استفاده از ماسک در کاخ سفید و در مبارزات انتخاباتی و اینکه کارکنان خود را در معرض خطر قرار داده، مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است.

رویترز می نویسد: زمان ضبط ویدیو مشخص نیست. اما ترامپ در این پیام گفت که یک روز پیش به کاخ سفید بازگشته است. اما مارک میدوز ، رئیس ستاد ترامپ گفت که این فیلم اوایل روز چهارشنبه ضبط شده است.

یک مقام کاخ سفید گفت ترامپ برای جلوگیری از عبور از راهروهای کاخ سفید و احتمال قرار دادن دیگران در معرض ویروس کرونا ، از باغ گل رز وارد دفتر شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close