اخبار بروجرد

چرخ کارخانه نساجی بروجرد از حرکت ایستاد!

روزهای بروجرد– تنها پس از گذشت چند روز از ادعای استاندار لرستان مبنی بر افزایش ۲ برابری اشتغال در کارخانه بروجرد، این کارخانه به علت ناتوانی در پرداخت نشدن حقوق و بیمه معوقه کارگران تعطیل شد!

یازدهم بهمن‌ فرهاد زیویار در نشست خبری با خبرنگاران گفت با پیگیری‌های انجام شده و تزریق اعتبار، ظرفیت اشتغال کارخانه نساجی بروجرد  ظرف یکسال گذشته به دو برابر افزایش پیدا کرد و اکنون بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیروی کار دارد.

حالا پس از گذشت تنها چند روز از ادعای استاندار لرستان مبنی بر افزایش ۲ برابری اشتغال در کارخانه بروجرد، این کارخانه به علت ناتوانی در پرداخت نشدن حقوق و بیمه معوقه کارگران طی روزهای گذشته تعطیل شده است.

طبق شنیده‌ها؛ کارگران این کارخانه ۳ ماه حقوق و ۲ ماه بیمه معوقه از کارفرما طلب دارند که به علت پرداخت نشدن مطالباتشان دست از کار کشیده و شناسنامه صنعت بروجرد را تعطیل کرده‌اند.

نکته قابل تامل‌تر اینکه زیویار طی روزهای گذشته در راستای شرکت در برنامه‌های دهه فجر دولت به این شهرستان سفر کرده بود اما از کارخانه تعطیل نساجی بروجرد بازدید نکرد تا از نزدیک در جریان مشکلات و ضعف‌ها قرار بگیرد و نتیجه پیگیری‌های نماینده دولت در جهت دوبرابر شدن اشتغال در این کارخانه را به نظاره بنشیند

با اینکه چند روزی است کارخانه نساجی که شناسنامه صنعت بروجرد به حساب می‌آید تعطیل شده، مدیران ارشد استان هنوز نتوانسته‌اند راهی برای پرداخت حقوق کارگران پیدا کنند ‌و چرخ تولید این کارخانه را به حرکت درآورند.

 

محمد زکی پور- رکنا

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close