اخبار بروجردویژه ها

بروجردی: مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه بروجرد نامزد انتخابات نمی‌شوم

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برای دور بعدی انتخابات مجلس، من هیچ تصمیمی ندارم که از حوزه انتخابیه بروجرد شرکت کنم، حوزه انتخابیه بعدی، به هنگام اعلام می‌شود.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص افزایش ترددها به حوزه انتخابیه‌اش که نسبت به گذشته افزایش یافته است، اظهار داشت: علت افزایش حضورم در حوزه انتخابیه این است که تعدادی از پروژه ها باید به سرانجام و اتمام برسد و این دِینی است که در مقابل مردم به گردن دارم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مهمترین پروژه‌های باقی مانده؛ راه آهن بروجرد، فرودگاه، پروژه عظیم شهرک سیلیکون متال بروجرد، خودورسازی، توسعه نساجی و حل مشکلات کارخانه‌های سرامیک سازی بروجرد است که برای اتمام این پروژه‌ها با توجه به وقت کمی که از دوره مجلس باقی مانده، می‌طلبد تا وقت بیشتری را به حوزه انتخابیه داشته باشم.

وی افزود: پیگیری اتمام پروژه ها و مطالبات مردمی، در جهت تکمیل پروژه‌های زیر بنایی بروجرد، عامل اصلی حضور بیشتر من در حوزه انتخابیه است.

بروجردی در پاسخ به این سوال که آیا برای مجلس یازدهم نیز از حوزه انتخابیه بروجرد نامزد انتخابات می‌شوید یا خیر؟ گفت: برای دور بعدی انتخابات مجلس، هیچ تصمیمی ندارم که از حوزه انتخابیه بروجرد شرکت کنم، اما اینکه از کدام حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس یازدهم شرکت می‌کنم، به هنگام اعلام می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close