اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: طرح های نیمه تمام شهری موجب نارضایتی مردم می شود

 روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: طرح های بازآفرینی شهری بایستی در زمان مشخص به بهره برداری برسند تا مانع نارضایتی مردم از طرح های نیمه تمام شویم.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در نشست ستاد بازآفرینی شهری که در محل شهرداری بروجرد برگزار شد، اظهارداشت: در اجرای طرح های بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری تمام جوانب کار در نظر گرفته شده انجام شود.

وی افزود: در اجرای طرح اصلاح سه راه جعفری باید سرعت و مدت زمان صرف شده نیز در نظر گرفته شود و با توجه به اینکه محل کسب، عبور و مرور و به عبارتی هسته مرکزی شهر است باید در مدت زمان صرف شده برای اجرای این طرح دقت کرد.

رحیمی یادآور شد: باید پیش از اجرای این طرح تجربه‌های موفق طرح‌های مشابه در شهرها و استان‌های دیگر را مورد بازدید قرار داد تا در نیمه‌های راه به دلیل برخی مشکلات اعم از غیر کارشناسی بودن طرح و در نظر نگرفتن مسائل ریز در اجرا، طرح نیمه تمام باقی نماند.

وی با تاکید بر اینکه ابتدا باید از نظر اعتبار و میزان تخصص اعتبار این طرح اطمینان داشت، بیان کرد: باید این طرح بزودی با در نظر گرفتن تمام جوانب نهایی شود و نمایندگان نیز در جریان آن قرار گیرند.

وی گفت: باید مساله زیرساخت؛ مخابرات، آب، برق، گاز بدرستی در این طرح دیده شوند و حتی مسائل ریزتری همچون جانمایی تابلوها و سایر موارد جزئی مهیا شوند و در نهایت به پیمانکار سپرده شود تا طرح وارد مرحله اجرا شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close