اخبار بروجرد

امسال ۷۸ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پل رودکی بروجرد اختصاص یافت

روزهای بروجرد- رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد گفت: برای تکمیل پل روگذر رودکی در این شهرستان از محل اعتبارات امسال ۷۸ میلیارد ریال در نظر گرفته شده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

امین گودرزی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یکی از پروژه های نیمه کاره بروجرد پل شهدای دانش آموز(رودکی) است که با گذشت حدود ۶ سال این پروژه تکمیل نشده است

وی اضافه کرد: زمانی که پروژه را تحویل گرفتیم ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما در این مدت ۳۵ درصد بر پیشرفت فیزیکی آن اضافه شده و هم اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت دارد.

گودرزی با اشاره به اعتبارات امسال برای این پروژه تاکید کرد: امسال از محل اعتبارات استانی ۷۸ میلیارد ریال برای تکمیل پل رودکی اختصاص داده شده و در صورت تخصیص این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

رئیس اداره راه وشهرسازی بروجرد افزود: بخشی زیادی از عرشه این پل نصب شده و مابقی نیز ظرف ۲۵ روز آینده نصب می شود و بعد از اتمام در این مرحله، فازهای بعدی کار انجام می شود.

وی بیان کرد: برای این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با تخصیص به موقع این پروژه در خدمت مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد با اشاره به زیر گذر پادگان مهندسی بروجرد گفت: انعقاد قرارداد این پروژه در حال انجام است و یه زودی عملیات اجرایی آغاز می شود و برآورد اولیه برای اعتبار مورد نیاز این پروژه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close