اخبار بروجرد

کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق با تغییر ساعت کاری ادارات بروجرد

روزهای بروجرد- مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: تغییر ساعت کاری ادارات مصرف برق مشترکان این شهرستان را ۳۰ درصد کاهش داد.

محمدعلی خسروی در گفت و گو با ایرنا افزود: تغییر ساعت کاری ادارات موجب شده تا میزان مصرف برق از ساعت ۱۳ تا ۱۴.۳۰ دقیقه به میزان ۳۰ درصد کاهش یابد.

وی اظهار داشت: ادارات در صبح اول وقت نیازی به روشن نمودن کولر و برق ندارند و در ساعت اوج مصرف نیز زمان اداری به اتمام می‌رسد و این امر موجب صرفه جویی در این ساعت شده است.

خسروی بیان کرد: میزان برق مصرفی در این شهرستان از سوی مشترکان رو به افزایش است و روزانه ۱۲۰ مگاوات برق مصرف می‌شود که با افزایش هشت درصدی همراه بوده در صورت ادامه این روند شرکت توزیع برق با مشکل مواجه خواهد شد.

مدیر امور توزیع برق بروجرد اضافه کرد: با توجه به اینکه کولرهای آبی وگازی حدود ۴۰ درصد مصرف برق را به خود اختصاص می‌دهند، انتظار می‌رود مشترکان از دورکند کولرهای آبی و برنامه ۲۵ کولرهای گازی در این ایام استفاده کنند تا مصرف برق حدود ۵۰ درصد کاهش یابد.

وی ادامه داد: هم اکنون مشترکان برق صنعتی، تجاری، خانگی و کشاورزی حدود ۴۰۰ میلیارد ریال به اداره برق بروجرد بدهکار بوده که عدم پرداختن این بدهی خدمات رسانی را با مشکل مواجه می‌کند.

مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: شهرستان بروجرد دارای ۱۴۳ هزار مشترک برق شهری، روستایی و صنعتی است که خدمات رسانی به این تعداد مشترک نیازمند پرداخت بدهی و صرفه جویی در مصرف بهینه برق است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close