اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد مطرح کرد: تخلفات کمیسیون ماده ۱۰۰ در بروجرد/ برای اجرای قانون بدهکار کسی نیستیم!

روزهای بروجرد-  فرماندار بروجرد در جلسه مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: کمیسیون ماده ۱۰۰ را برای موارد اضطراری و نادر گذاشته اند اما متاسفانه مسیر عوض شده و به سمتی رفته که شهردار منتظر است کی جلسه ماده ۱۰۰ تشکیل و رای صادر و جریمه به حساب شهرداری واریز شود.

به گزارش رصد نیوز عبدالرحیم رحیمی افزود: اگر بخواهیم کار را درست انجام دهیم خیلی جاها نیاز نیست که پرونده تشکیل و به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع داده شود.

فرماندار بروجرد با اشاره به روند نادرست تشکیل پرونده ها بیان کرد: کسی که بدون پروانه و مجوز شروع به ساخت می کند آیا باید بگذاریم شروع کند و ساخت و ساز را انجام دهد بعد پروانه تشکیل دهیم؟ خیر نیاز به این مراحل نیست باید از همان ابتدا جلوی ساخت و ساز غیر مجاز گرفته شود.

وی ادامه داد: نمی‌خواهیم مچ بگیریم ولی چه عمداً چه سهوا در بعضی مواقع کوتاه می آییم که نباید این کار انجام شود.

رحیمی با بیان اینکه نظام مهندسی موظف است هر پرونده را که بازرسی می‌کند یک رونوشتش را برای معاون عمرانی فرمانداری جهت رویت فرماندار ارسال کند، خاطرنشان کرد: از امروز اگر این روند غیر از این باشد و پرونده ای به ماده ۱۰۰ ارجاع داده شود یک ریال هم جریمه اش نمی کنیم.

وی اضافه کرد: دلیل این کار این است که می گویند تخلف کنیم ماده ۱۰۰ درستش میکند ولی از این به بعد تا موقعی من فرماندار هستم این گونه نیست.

فرماندار بروجرد به ازدیاد پرونده ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ اشاره و تصریح کرد: باید در ماده ۱۰۰ کمترین پرونده ها آن هم پرونده‌هایی که عادی و به نمای شهر آسیب نرسانند باشند اما الان پرونده هایی است که شخص به خاطر فرار از پرداخت دین هنوز طبقه ۳ ساختمان را نساخته است پرونده اش برای طبقات ۴و ۵ به ماده ۱۰۰ آمده است!! اینها را چه جوابی برایشان داریم؟؟ باید پاسخگو باشیم.

وی تاکید کرد: هدف من این است که کارمان را شفاف انجام داده و کار خلاف نکنیم اگر بخواهیم به کسی هم کمک کنیم علنی باشد ما جز اجرای قانون کاری نداریم و بدهکاری کسی هم نیستیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close