اخبار جهان

ترامپ: آخرین لحظه جلوی حمله به اهداف ایرانی را گرفتم

روزهای بروجرد- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تازه ترین اظهارنظرش گفت: ارتش ماآماده است و در حالت آماده باش به سر می برد. وی گزارش های خبری درباره صرف نظر کردن از حمله به سایت های ایرانی در آخرین لحظه را تایید کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از اسکای نیوز عربی، دونالد ترامپ در توییترش نوشت: حمله نظامی به اهداف ایرانی را ۱۰ دقیقه مانده به اجرای آن متوقف کردم. آنها روز دوشنبه یک هواپیمای بدون سرنشین را که بر فراز آب های بین المللی پرواز می کرد، سرنگون کردند.

ترامپ افزود که دولتش شب گذشه برای انتقام آماده می شده اما پس از آنکه پی برد که این حمله ۱۵۱ کشته در پی خواهد داشت، آن را متوقف کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: این حمله را ۱۰ دقیقه مانده به اجرای آن متوقف کردم.

ترامپ در توجیه تصمیم خود مدعی شد: چنین پاسخی با سرنگونی یک هواپیمای هدایت شونده بدون سرنشین متناسب نبود.

وی در پایان بار دیگر بر موضع خود در خصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کرد و نوشت: ایران هرگز نخواهد توانست به سلاح هسته ای دست یابد.

وی در ادامه بار دیگر بر موضع خود در خصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید کرد و نوشت: ایران هرگز نخواهد توانست به سلاح هسته ای دست یابد.

ترامپ افزود: شب گذشته تصمیم گرفته شد تحریم های بیشتری علیه ایران اعمال شود. من درباره ایران عجله ای ندارم. نیروهای ما برای رفتن به هر مکانی آماده هستند . آنها قویترین نیروها در جهان هستند.

وی همچنین مدعی شد: ایران از طریق توافق هسته ای به میلیادها دلار دست یافت که راه را برای دستیابی این کشور به سلاح هسته ای هموار کرد. توافق هسته ای ایرانی ها را از بن بست خارج کرد و به جای اینکه از آمریکا قدردانی کنند، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close