اخبار بروجرد

اختصاص ۳۳۰۰ هزار تن قیر رایگان دولتی به شهرداری و بنیاد مسکن بروجرد

روزهای بروجرد– فرماندار ویژه بروجرد می‌گويد سه هزار و ۳۲۴ تن قیر رایگان دولتی جهت توسعه زیرساخت های لازم به این شهرستان تخصیص داده شده است.

 مسلم مرادی دراین‌باره گفت: تاکنون ۵۶ درصد سهمیه قیر رایگان دولتی در سطح شهرستان اخذ شده است.

او افزود: امسال حدود یک هزار و ۸۷۴ تن آسفالت در سطح شهر و روستاهای بروجرد توسط شهرداری و بنیاد مسکن اجرا شده است و با اختصاص کامل قیر تخصیص یافته، ۳۲۰ هزار مترمربع در سطح شهر و روستاهای بخش های سه گانه آسفالت خواهد شد.

مرادی اظهار کرد: امسال یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آسفالت در سطح شهر بروجرد انجام شده است و هم اکنون ۱۲ تیم کار آسفالت معابر و خیابان ها را در شهر انجام می دهند.

او افزود: دولت در حال پاسخگویی و کمک به شهرداری ها است و با صدور مجوز کسب و کار طی سه روز در حال رونق کسب و کار است که امید می رود وضعیت اقتصادی در ماه های آینده رو به اصلاح باشد.

او با بیان اینکه رویکرد دولت مساعدت و تعامل است، اضافه کرد: دولت مردمی همواره به دنبال رونق کار مردم است و امروز شهرداری و شورای شهر همه تلاش خود را برای ایجاد نشاط اجتماعی انجام می‌دهند.

فرماندار بروجرد گفت: در حوزه خدمات شهری از جمله ترافیک، رفع سد معبر، گردشگری و آسفالت معابر و خیابان‌ها اقدامات خوبی توسط شهرداری انجام شده است.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close