اخبار بروجرد

آسفالت معابر بروجرد با صرف هزینه ۷.۵ میلیارد تومانی/ ۱۴ میلیارد اعتبار به تکمیل پل«شهدای دانش آموز» بروجرد اختصاص یافت

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: اجرای طرح آسفالت میدان توحید تا میدان آیت الله بروجردی این شهر به وسعت ۵ کیلومتر، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

به گزارش مهر، رحیم جافری در دیدار پرسنل شهرداری بروجرد با امام جمعه شهرستان در حسینیه اهل بیت (ع) بروجرد، گفت: شهرداری سازمانی غیرانتفاعی و غیر دولتی بوده که امور مالی آن دو سویه است.

وی تصریح کرد: به دلیل گستردگی و تنوع کاری ممکن است مشکلاتی هم در سطح این سازمان وجود داشته باشد که خیلی از این مشکلات ناشی از عدم وجود قوانین و مقرارت است.

شهردار بروجرد ادامه داد: امروزه جمع نکردن زباله از سطح شهر به یک چالش امنیتی تبدیل می شود؛ اما متاسفانه شهرداری جزء شورای تامین شهرستان نیست.

جافری تاکید کرد: اختیارات شهرداری بروجرد با وظایف آن همخوانی ندارد.

وی با اشاره به اجرای طرح آسفالت معابر بروجرد گفت: اجرای طرح آسفالت میدان توحید تا میدان آیت الله بروجردی به وسعت ۵ کیلومتر، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار هزینه در بر داشته است.

شهردار بروجرد همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد خواست تا اختلافات را کنار گذاشته و با همدلی و همفکری مشکلات شهرداری و شهر بروجرد را حل کنند.

جافری با اشاره به زیبا سازی مبلمان شهری بروجرد ادامه داد: آهنگ زیبا سازی در بروجرد به صدا در آمده است و این مهم تا پایان کار ادامه خواهد داشت.

وی نصب المان میدان امام راحل (ره) را از ضروریات کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تلاش می شود تمامی المانهایی که قرار است در سطح شهر نصب شود المانهای مذهبی باشند.

شهردار بروجرد همچنین در رابطه با وضعیت مالی شهرداری بروجرد تصریح کرد: شهرداری اقساط زیادی در بخش های مختلف پرداخت می کند که این روند فشار مالی زیادی بر شهرداری بروجرد تحمیل می کند که با این وجود چوب حراج به اموال شهرداری نزده ایم و تمام قد از اموال شهرداری بروجرد محافظت خواهیم کرد.

۱۴ میلیارد اعتبار به تکمیل پل«شهدای دانش آموز» بروجرد اختصاص یافت

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد از اختصاص ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری لرستان برای تکمیل پروژه پل «شهدای دانش آموز» بروجرد خبر داد.

 موسی نیکوکار نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر شهرداری بروجرد از لحاظ انضباط کاری رتبه خوبی در لرستان دارد.

وی تصریح کرد: یکی از شاخصه های توسعه شهر افزایش سطح کیفی رفاه عمومی، آسفالت در سطح کوچه ها و خیابانهای بروجرد است که این پروژه تا حدودی انجام شده است.

به گفته رئیس شورای شهر بروجرد، ۱۴ میلیارد تومان اعتبار از سوی استانداری لرستان به پروژه پل شهدای دانش آموز بروجرد اختصاص یافته است.

طلب ۱۱۰ میلیاردی تامین اجتماعی مورد تایید ما نیست

رضایی مدیر منابع انسانی شهرداری بروجرد نیز در این جلسه گفت: درحال حاضر تامین اجتماعی ادعا دارد که ۱۱۰ میلیارد تومان از شهرداری بروجرد طلب دارد که این موضوع مورد تایید شهرداری و سازمان های متبوعه نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر حقوق معوقه کارکنان نداریم و همه پرداخت شده است و حقوق ها در شهرداری بروجرد به روز شده اند.

حقوق ها در شهرداری بروجرد به روز شده اند

مدیر منابع انسانی شهرداری بروجرد، افزود: در نظر داریم در آینده پروژه های عمرانی و توسعه شهری متعددی با توجه به بودجه شهرداری به تحقق و اجرا برسانیم.

رضایی با بیان اینکه توانسته ایم تا کنون یک رضایت نسبی در بروجرد ایجاد کنیم، تاکید کرد: بر حسب شایسته سالاری و بر اساس کارکرد واقعی نیروها از اختیارات مدیران مجموعه استفاده خواهیم کرد که یک ساعت اضافه کاری با اهرم مدیر به تناسب کیفیت کار نیرو و اثرگذاری نیرو اعطا شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close