اخبار بروجرد

۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بروجرد توزیع شد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در راستای اجرای مرحله دوم طرح کمک مومنانه ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

عبدالرحیم رحیمی در رزمایش کمک مومنانه که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: شیوع کرونا سبب شد تا کسب و کار برخی از صنوف و مشاغل مختل شده و معیشت آنها دچار مشکل شود.

وی اضافه کرد: طرح کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان در بروجرد همزمان با سراسر کشور اجرا شده و تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل اقلام و مایحتاج ضروری و مورد نیاز برای خانوارهای نیازمند تهیه و در بین آنها توزیع شده است.

رحیمی بیان کرد: کمک به نیازمندان در این ایام بسیار افزایش یافته و بهزیستی و کمیته امداد نیز به صورت جداگانه برای مددجویان و نیازمندان بسته هایی را تهیه و توزیع کرده اند.

فرماندار بروجرد با بیان این که کمک هایی به صورت نقدی در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است، افزود: یک هزار و ۱۶۰ نفر از کارگران ساختمانی و واحدهای صنفی که با شیوع کرونا دچار مشکل شده اند، شناسایی شده اند که به هر یک از این افراد پنج میلیون ریال به صورت نقدی کمک شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در این رزمایش گفت: امروز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در بروجرد اجرا شده که در این مرحله ۲ هزار و ۵۷۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

سرهنگ مجید سوری افزود: برای تهیه هر بسته معیشتی ۲۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان هزینه شده که مرحله سوم کمک مومنانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و امام جمعه شهرستان به زودی در شهرستان اجرا می شود و بسته های معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close