اخبار بروجرد

مرتضی صارمی: هزینه فعالیت های سیاسی در کشور باید پایین بیاید

روزهای بروجرد- رئیس اداره دوم امور سیاسی وزارت کشور گفت: هزینه فعالیت های سیاسی در کشور باید پایین آمده و از این طریق زمینه حضور و فعالیت احزاب هرچه بیشتر فراهم شود.

مرتضی صارمی در کارگاه آموزشی بازرسان حزب اراده ملت ایران در قزوین افزود: کم هزینه ترین نوع مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان همین انتخابات است و در تاریخ هم، نظام هایی که با شیوه غیر انتخابات روی کارآمده اند، خیلی زود فروپاشیده اند.

وی با تاکید بر اهمیت این مساله اضافه کرد: حتی در ستادها و شوراهای داخلی مانند شورای تامین هم وقتی بحث های اجتماعی مطرح می شود نیروهای نظامی هم متمایل به ایده های اجتماعی و فرهنگی هستند.

صارمی گفت: به منظور کاهش هزنیه فعالیت های سیاسی، در وزارت کشور طرح وطن یار به منظور قرار دادن جوان نمونه در حوزه سیاسی مطرح شده تا بتوانیم از حضور آنها در انتصابات آینده استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: کسی که فعالیت سیاسی دارد باید به او امتیاز داد و وزارت کشور در این راه این کار را به شکل قانونی و با طرح وطن یار با جنبه ملی دنبال می کند.

مرتضی صارمی یادآور شد: در عرصه رسانه ای نیز این جوانان می توانند معرفی شوند و به صورت عینی این موضوع به یک مطالبه تبدیل شود.

رئیس اداره دوم امور سیاسی وزارت کشور همچنین بر نزدیکی احزاب تاکید کرد و افزود: اگر از مسیرهای متفاوت و تک به تک حرکت کنیم به نتیجه نمی رسیم و نظام های سیاسی دنیا هم از راه ائتلاف به هدف رسیده اند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close