اخبار بروجرداخبار لرستان

اعلام قیمت مصوب گوشت مرغ در لرستان

روزهای بروجرد– رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان قیمت مصوب مرغ در این استان را ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد.

سید عماد شاهرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه‌ای به منظور تهیه کالا و اقلام اساسی استان با حضور مدیرکل امور هماهنگی استانداری لرستان، نماینده تعزیرات حکومتی و… اظهار داشت: در جلسه مقرر شد پیگیری لازم برای تهیه و تأمین مرغ گرم و منجمد در سطح استان به عمل آید به شکلی که هیچ شهرستانی در سطح استان مشکل مصرف مرغ نداشته باشند.

وی عنوان کرد: همچنین در این جلسه قیمت مرغ ۵۹ هزار و۸٠٠ تومان طبق مصوب تنظیم بازار اعلام و قرار شد اتحادیه مرغداران و امور دام و دامپزشکی از جوجه ریزی تا مصرف را در ثبت سامانه «کابوک» کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان افزود: همچنین مقرر شد که نظارت مستمر نماینده امور پشتیبانی دام استان بر فرآیند قیمتی که مرغداران به کشتارگاه‌ها و کشتارگاه به عامل اعمال باید مورد توجه قرار گیرد.

شاهرخی با اشاره به ۳ هزار تن برنج سهمیه لرستان گفت: در این جلسه مقرر شد که پیگیری‌های لازم توسط اداره غله لرستان صورت گیرد تا برنج وارد استان و در بین مصرف کنندگان توزیع شود.

وی بیان داشت: همچنین در خصوص مقدار شکر موجود در استان، مقرر شد تحویل و در اختیار تعاونی زنبورداران قرار گیرد تا در بین زنبورداران توزیع شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان تاکید کرد: به خاطر حمایت از مرغداران مقرر شد مقداری از گوشت و مرغ امور پشتیبانی استان به فروش برسد و وجه آن به حساب مرغدارانی که طلب به پشتیبانی دارند داده شود تا علاقه و انگیزه بیشتری برای جوجه ریزی بین آنها به وجود آید و در خصوص گوشت و مرغ تولیدی اداره کل امور پشتیبانی اعلام آمادگی برای خرید و ذخیره‌سازی صورت گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close