اخبار بروجردویژه ها

انتقاد فرماندار بروجرد از برخی مدیران ادارات: آقای مدیر! اگر نمی توانی کار کنی بگو نمی توانم

روزهای بروجرد- ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بروجرد با حضور عزیز پور معاون مدیر کل ورزش و جوانان استان لرستان و فعالان حوزه جوانان این شهرستان به میزبانی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش رصد نیوز معاون مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این جلسه با بیان اینکه سازمان مردم نهادی در شهر بروجرد ثبت نشده و هیچ گونه بودجه ای نمی توانیم برایش خرج کنیم، گفت: در سال گذشته برای برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(روز جوان) در بروجرد به دلیل نبود سمن پول را به حساب سمن یک شهرستان دیگر واریز کردیم تا بتوانند در آن شهرستان خرج کنند.

عزیزپور افزود: اگر واقعا دغدغه تان بروجرد باشد و بخواهید کار انجام دهید کافی است از طریق سایت اقدام و به صورت محله ای این کار انجام شود و نیازی به مراجعه به مرکز استان نیست.

در ادامه فرماندار بروجرد نیز در این جلسه با انتقاد از عدم ثبت سمن در این شهرستان خطاب به مدیران مرتبط گفت: این همه جوان نخبه و چهره‌های ورزشی در بروجرد، بین آنها ۹ نفر نبود که اسمشان را بفرستید و یک سمن تشکیل دهید؟

عبدالرحیم رحیمی به نحوه کار در بروجرد اشاره کرد و افزود: می‌شود در بروجرد ۱۰ سال فرماندار بود ولی کسی کاری به شما نداشته باشد در صورتیکه شما هم با بقیه کاری نداشته باشید!

وی با انتقاد از نحوه کار کردن برخی مدیران اظهار داشت: آقای مدیر! اگر نمی توانی کار کنی بگو نمی توانم و بیشتر از این به مردم خیانت نکن!

فرماندار بروجرد که توپش از مدیریت برخی پر بود، امروز را فرصت مناسبی برای بیان گلایه ها دانست و گفت: در مدیریت با سند ثابت می کنم که بیشتر مدیرانی کار را رها کرده اند که گفته اند فلانی ناراحت می شود!

رحیمی ادامه داد: کسی من را همراهی نمی‌کند ساعت ۲ که می شود می گویند خسته ایم! خستگی یعنی چه؟ وقتی مسئولیت قبول کردیم کار را باید انجام دهیم. عادت کردیم ۷ صبح بیایم سرکار ساعت ۲ بعد از ظهر تعطیل کنیم و برویم.

وی همچنین گلایه ای از ادغام برخی ادارات مثل ورزش و جوانان و صمت (صنعت معدن تجارت) داشت و گفت: ادغام این دو کار را سخت کرده و نیازمند بازنگری است که در سطح کشور هم در حال انجام است.

در این جلسه مقرر شد که سمن ورزشی جوانان بروجرد طی یک هفته آینده تاسیس شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close