اخبار بروجرد

۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن در بروجرد برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند

روزهای بروجرد– فرماندار بروجرد گفت: طرح نهضت ملی مسکن از برنامه های مهم در راستای خانه‌دار شدن مردم محسوب می‌شود که حمایت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و اجرایی شهرستان در این طرح ضروری است.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی در بازدید از پروژه فاز سه نهضت ملی مسکن در جمع خبرنگاران افزود: ظرفیت ساخت مسکن در این تعاونی ها سه هزار و ۵۰۰ واحد است.

او اظهار کرد: مشکلات پروژه در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت و شرکت‌های آبفا و توزیع برق شهرستان باید نسبت به تامین زیرساخت لازم جهت شروع عملیات اجرایی ۶۰۰ واحد ساختمانی توسط تعاونی‌ها در مرحله اول اقدام نمایند.

فرماندار بروجرد ادامه داد: تاکنون حدود ۵۰ درصد عملیات خاکبرداری و آماده سازی این تعاونی ها انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: طرح نهضت ملی مسکن با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است.

احمد پارسا اظهار کرد: تاکنون اجرای پروژه‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

او افزود: خاکبرداری فاز ۲ پروژه سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد بیان کرد: فاز سوم در قالب پروژه سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

پارسا اضافه کرد: هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

او ادامه داد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد یادآور شد: مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی بروجرد گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close