اخبار بروجرد

فرمانده سپاه بروجرد: نظارت بر مسایل فرهنگی و اجتماعی تقویت شود

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: نظارت دستگاه‌ها و نهادهای متولی بر مسایل و موضوعات مربوط به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی تقویت شود.

به گزارش فارس، مجید سوری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: تقویت و تشدید نظارت نهادهای متولی بر مسائل و مشکلات مربوط به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

وی با انتقاد از اجرای برنامه‌های مختلط دوچرخه‌سواری و کوهنوردی عنوان کرد: دستگاه‌های نظارتی باید به اینگونه مسایل ورود کرده و با هرگونه اقدام مغایر با فرهنگ اسلامی برخورد کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود اشاره‌ای به موضوع نصب المان تپه شهدای گمنام داشت و افزود: بهتر بود شهرداری و شورای شهر به جای شتاب‌زدگی در این باره، نسبت به نصب المان میدان امام خمینی(ره) اقدام می‌کردند.

سوری تاکید کرد: ۲ سال از برچیدن المان میدان امام خمینی (ره) می‌گذرد، اما در این مدت شورا و شهرداری هیچ اقدامی در خصوص نصب المان جایگزین انجام نداده و آن را به حال خود رها کرده‌اند.

وی خواستار تسریع در نصب این المان شد و ادامه داد: انتظار می‌رود شهرداری این مهم را در دستور کار قرار داده و روند اجرای این کار را سرعت بخشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در ادامه با انتقاد به فعالیت برخی از کانال‌های تلگرامی، گفت: اداره ارشاد به عنوان متولی امر باید به این موضوع ورود کرده و از فعالیت برخی سوءاستفاده‌کنندگان در فضای مجازی جلوگیری کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close