اخبار لرستانویژه ها

فعالیت‌ گزینه‌های محتمل انتخاباتی لرستان رصد می‌شود

روزهای بروجرد- سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان از تشکیل تیم رصد فعالیت‌ گزینه‌های محتمل انتخاباتی استان خبر داد و گفت: این رصد روزانه صورت گرفته و گزارش‌ها محرمانه به وزارت کشور ارسال می‌شود.

قاسم ولی‌زاده در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تشکیل کمیته انتخابات در لرستان اظهار کرد: تمامی زیربخش‌های مربوط به فرایند انتخاباتی در استان همچون دفتر بازرسی فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و پیگیری استعفاهای کاندیداها گام‌هایی است که تا زمان ثبت‌نام کاندیداها در دهم آذرماه امسال بایستی انجام شود، ضمن اینکه بررسی زیرساخت‌های انتخاباتی در فرمانداری و بخش‌داری‌های سراسر استان نیز در حال اقدام است.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری لرستان از تشکیل تیم رصد فعالیت‌ گزینه‌های محتمل انتخاباتی استان خبر داد و گفت: این رصد روزانه صورت گرفته و گزارش‌ها به صورت محرمانه به وزارت کشور ارسال می‌شود.

ولی‌زاده اظهار داشت: همچنین تیمی از استانداری هر هفته به فرمانداری‌ها مراجعه کرده و زیرساخت‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، و در صورت وجود مشکل برای برگزاری انتخابات سالم نواقص را برطرف می‌کنند.

وی با بیان اینکه ملاک کاندیدا شدن، ثبت‌نام در آذرماه خواهد بود، گفت: گزینه‌های مطرح شده فعلی تنها گمانه‌زنی است و کاندیدا انتخاباتی محسوب نمی‌شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close