اخبار بروجردویژه ها

شهردار بروجرد: چرا وقتی میلیاردها تومان سرمایه مردم در میدان امام هدر رفت کسی اعتراضی نکرد؟

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: شهرداری آماج حملات فضای مجازی بوده و هر اقدام کوچک یا بزرگی با موج انتقادات و مخالفت‌ها همراه است.

به گزارش فارس، رحیم جافری در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: هر اقدام شهرداری در حوزه مدیریت شهری در بستر فضای افسارگسیخته مجازی مورد آماج حملات قرار می‌گیرد. 

وی با انتقاد شدید از داغ بودن بازار تهمت و بهتان به ویژه در بستر فضای مجازی، عنوان کرد: آنقدر زشتی این کار شکسته شده که برخی‌ها به راحتی دیگران را بر اساس منطق و افکار و اندیشه‌های خود قضاوت می‌کنند.

شهردار بروجرد بیان کرد: از روزی که پایم را در این شهر گذاشته‌ام، با هر اقدام و فعالیت ریز و درشت در شهرداری آماج انتقادات و هجمه‌ها قرار می‌گیرم.

جافری خاطرنشان کرد: برخی‌ها بی‌تفاوت به فعالیت‌ها و اقدامات دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی، شهرداری نحیف را که در حال خروج از کُما است، مودر هجمه قرار داده و به باد انتقاد می‌گیرند.

وی افزود: پیش از این میلیاردها تومان از سرمایه مردم در پروژه میدام امام به هدر رفته و یک پل و غول آهنین را با صرف اعتبارات زیادی در میدان مرکزی شهر نصب کرده‌اند، اما چرا هیچ‌کس صدایش در اعتراض به این اقدامات درنیامده است؟

شهردار بروجرد تاکید کرد: از طرفی معلوم نیست چرا اقدامات مثبت و موثر شهرداری در حوزه‌های دیگر به چشم نمی‌آید، اما در مقابل نصب این المان دست‌مایه فضاسازی‌های رسانه‌ای می‌شود.

جافری بیان کرد: نکته دیگر اینکه نمی‌توان هیچ کاری را بر اساس سلیقه همه شهروندان آن هم با وجود تنوع سلایق و عقاید آن‌ها انجام داد.

وی با انتقاد از فضای افسارگسیخته مجازی گفت: برخی‌ها در این فضا با سیاه‌نمایی بروجرد را به گونه‌ دیگری معرفی کرده‌ که مانع حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران در این شهرستان می‌شوند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close