اخبار بروجرد

روند سدسازی در شهرستان لاک‌پشتی است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند سدسازی در شهرستان لاک‌پشتی است.
به گزارش ایسنا، علاالدین بروجردی در همایش دهیاران بخش مرکزی، اظهار کرد: امسال شاهد بارش رحمت الهی بودیم اما به دلیل ندانم کاری‎های ما سیل ناشی از باران خسارات زیادی به شهرستان ما وارد کرد. 
وی تصریح کرد: با توجه به بیکاری استان لرستان، طبق قانون باید دولت برای جوانان شغل ایجاد کند. 
نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به ساماندهی سفره خانه‎های ونایی، افزود: ایجاد سفره‎خانه در ونایی باعث ایجاد اشتغال برای جوانان می‎شود. 
بروجردی خاطرنشان کرد: بسیاری از سفره خانه‎ها در مناطق و شهرهای گردشگری در کنار رودخانه‎ها قرار دارند اما سفره خانه‎ها را در گلدشت از بین می‎برند در حالی‎که آنها باید ساماندهی شوند. 
وی اضافه کرد: برخی از مردم از این سفره‎خانه‎ها امرار معاش می‎کنند که باید این سفره‏‎خانه‎ها مدیریت و نظارت شوند. 
نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره با سدسازی در بروجرد، افزود: مطالعات برخی سدها در بروجرد به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بر می‌گردد. 
بروجردی تصریح کرد: اینکه سالانه اعتبارات چند میلیارد تومانی برای اجرای پروژه‌های سدسازی اختصاص یابد، کاری را از پیش نمی‌برد.
وی با بیان اینکه روند سدسازی در شهرستان لاک‌پشتی است، خاطرنشان کرد: سد شهید محمد بروجردی ۲ بار از دستور کار خارج شد که دوباره در دستور کار قرار گرفت. 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان اضافه کرد: در مجموع کمتر از ۴۰۰ سد در ایران وجود دارد که مجموع حجم ذخیره آن‌ها تنها با یکی از سدهای کشور ترکیه برابری می‌کند. 
بروجردی با اشاره به جاده ونایی، افزود: این منطقه گردشگری به شهر تبدیل شده است و جاده آن نباید دیگر جاده روستایی باشد بلکه باید جاده شهری باشد. 
وی ادامه داد: با توجه به حجم عظیم خودروهایی که در این مسیر تردد می‎کنند که اغلب آنها مسافر هستند باید مشکل این جاده هرچه زودتر مرتفع شود.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close